harde schijf probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loves2spooge

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
9
hoi
ik will graag vista op me pc installeren, volgens de upgrade advisor voldoet mij pc aan alles behalve genoeg ruimte in station :C. Mij pc heeft een 70 gb harde schijf maar op :C staat dat er nog maar 500 mb vrij ruimte is en naast die heb ik nog een station genaamd : D (data) en die heeft 59,7GB vrij.

Mijn vraag is nu hoe moet ik dit vrije plaats naar station C brengen? Want ik had mijn computer eens ooit laten maken door "vobis" en die hebben mij hdd zo gedaan en ook hun logo op me pc gezet.

gr.
 
Met partitiesoftware ruimte bij D weghalen en aan C geven of Vista installeren op D en een dualbootsysteem maken.maar 500mb vrije ruimte is wel erg weinig,ik zou zowiezo C groter maken (25GB)
 
Laatst bewerkt:
Als je dit nog nooit gedaan hebt is 't i.d.d. wel 'n beetje moeilijk,wil je windows xp behouden of maakt je dat niks uit?Maar dan moet je wel alle persoonlijke data(foto's e.d.) BackUppen liefst naar een externe schijf,als je opmieuw installeert kun je C en D dan verwijderen en twee nieuwe partities maken b.v. C 35Gb en D 35GB,dat zou voor jou de makkelijkste manier zijn.Kijk ook 's even hier
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan