Harde schijf start steeds op nieuw op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob vb

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Hallo iedereen .

Als ik mijn com opstart dan gaat hij gelijk naar de keuze pagina,bijv. opstarten in veilige
modes, of gewoon opstarten enz.

Dan maak ik een keuze, en dan start hij weer opnieuw op en dan begint hij weer op nieuw.

Ik heb alles geprobeerd maar hij blijft het herhalen.
Is mijn schijf kapot?

GR. rob.:confused:

Misschien is je Windows installatie kapot.
Klik eens tijdens op "Automatisch opnieuw opstarten" of zoiets aan.
Als je Windows kapot is, krijg je waarschijnlijk een blauw scherm

Hoi Gijs,

Bedankt :thumb: voor je antwoord, maar het punt is dat ik zover niet eens kom met de opstart.
Het volgende gebeurt namelijk:

De computer start op.
Dan vraagt ie hoe je verder op wil starten.
Er is geen keuze die werkt, want wat je ook kiest de computer slaat dan uit, en start automatisch weer opnieuw op, en stelt weer opnieuw dezelfde vragen.enz enz.:shocked:

Wie weet er nog meer raad??????

Groeten Rob.

Opstarten met de XP cd, naar de repairconsole gaan, daar een chkdsk /r draaien, en eventueel een fixboot en fixmbr, die 2 laatste voor de zekerheid, als de eerste niet wil werken.

Geen XP cd, even "lenen".

Maar of dit tot een herstel kan leiden, zal nog bezien moeten worden, maar dat zien we hier wel weer.

Gebruik je Tft scherm ?
Als wel dan is waarschijnlijk je windows kapot ( opnieuw installeren )

Een Tft scherm is ietsjes slomer normaal CRT waardoor je soms geen blauwe scherm kan zien.

Ten minste dat had ik met mijn broertjes pc. Hij moest ook heletijd kiezen tussen die opstart opties en toen hij iets koos startte pc opnieuw op.

Anders probeer ook ff de schijf aan een andere pc aan te sluiten en de Systeem partitie binnen te komen. Als dat niet lukt, probeer hem ff te formateren, als dat lukt en na install van Windows het zelfde probleem krijgt is je Harde schijf corrupt.

Ook als je hem niet kan formateren is de schijf ook waarschijnlijk corrupt.

Bartek

Hallo iedereen, sorry voor het laat reageren.

Maar het is gelukt.

GR.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan