Harde schijf te vol ... reden ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotusbad

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
De harde schijf van mijn computer is verdeelt in 2 partities de ene
11 GB en de andere 64 GB (speciaal voor video bewerking met pinnacle)
Bij de partitie van 64 GB is volgens de eigenschappen dit deel van de harde schijf voor 35,3 GB bezet !!! Dit kan niet, ik heb amper
voor 5 GB bestanden en programma's op deze schijf staan !!!
Waar zou de andere 30 GB dan voor zijn ?
Als ik via zoeken, grote bestanden laat zoeken vind ik niet speciaals.
Graag hulp aub ! Dank.
lotusbad@hotmail.com

Ga er vanuit dan je XP gebruikt. Dan lijk mij dat er of veel bestanden in je Prullebak staan. Of System Restore erg groot is. Deze laatste kan je voor deze partitie uitzetten scheelt veel ruimte.

Er zit niets in de prullenbak, ik veronderstel dat alles wat ik in de prullenbak werp in de prullenbak komt van de C-schijf ... of is er nog ergens een prullenbak te vinden ?
Mijn harde schijf C is in 2 verdeelt (c-schijf 11 GB en f-schijf 64 GB).
Waar kan ik de system restor vinden (ik ben nog een groentje ...)
Ik gebruik inderdaad XP prof.

Ook niet want al is laat zoeken op verborgen bestanden vindt de computer ook niets speciaals.

Geplaatst door lotusbad
Ook niet want al is laat zoeken op verborgen bestanden vindt de computer ook niets speciaals.

Je kan ook die 5 Gb even op een andere partitie parkeren tijdelijk,en dan die partitie is even opnieuw formatteren,en dan die 5 Gb data er weer opzetten,kan helpen.Ik heb het ook wel eens gehad.

Als je Norton Antivirus 2003 gebruikt zijn het misschien de files die Norton als protected bewaard, dit vreet namelijk ook nogal wat schijfruimte.
Om ze te verwijderen rechtsklik je op Norton Protected Recycle Bin, en kies je Empty Norton protected files.

Gelukt !!! Norton is de boosdoener, hartelijk bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan