Alfred 2
Meubilair
- Lid geworden
- 6 apr 2007
- Berichten
- 6.025
Jammer Gax,
Mijn idee was om contact op te nemen met de fabrikant van het moederbord. Je kunt dan tegelijk beide vragen stellen want misschien weten ze daar waarom de computer ineens niet meer wil.
Het adres is http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=AM2NF6G-VSTA&s=AM2 en bovenaan de pagina zie je de link Contact.
Is het mogelijk om eerst een goedkopere harde schijf uit te testen zodat je weet of je problemen met een nieuwe zijn opgelost of zullen blijven bestaan?
Mijn idee was om contact op te nemen met de fabrikant van het moederbord. Je kunt dan tegelijk beide vragen stellen want misschien weten ze daar waarom de computer ineens niet meer wil.
Het adres is http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=AM2NF6G-VSTA&s=AM2 en bovenaan de pagina zie je de link Contact.
Is het mogelijk om eerst een goedkopere harde schijf uit te testen zodat je weet of je problemen met een nieuwe zijn opgelost of zullen blijven bestaan?