harde schijf veranderen in externe harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsco19

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Berichten
207
ik heb nog een 40 gb harde schijf liggen, en mijn vraag is kan ik er een externe harde schijf er van maken?

groetjes
thijsco19
 
Eh nee,

Een externe hardeschijf houdt in dat je hem mee kan nemen, en dat de schijf moet worden aangesloten via een usb aansluiten. een soort USB Stick. maar dan echt een hardeschijf.


Dit is het antwoord of ik snap het niet helemaal.

Chris
 
Behuizing is voor bescherming en stevigheid. als jij een hardddisk heb die je xtern heb gemaakt. zonder versteviging. tijdens het gebruik. beschadig je hem door dat hij kan bewegen.
 
ik gebruik hem alleens om bestanden te verwisselen tussen pc enzo. dus om nou helemaal een behuizing te kopen lijkt mij overbodig maar als het egt nodig is omdat hij al bij de kleinste schok al kapot kan gaan dan doe ik het wel.


wij hebben een 'humax' kastje voor de tv kan je films en tv programma's opnemen, en die kan je dan weer op een externe schijf zetten. weet iemand of ik dan deze ook zou kunnen gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
weten jullie misschien welke stekkers ik nodig heb en waar ik ze misschien kan kopen eventueel met een behuizing erbij.
 
Hallo Thijsco,

als je een hardeschijf extern in de winkel koopt dan zit er een aluminium behuizing of kunstof ik raad om het wel te doen of een van houd te maken kan ook een oplossing zijn.
 
ik effe op internet gekeken en ik denk dat ik tog voor een complete behuizing ga, tenzij er ook een mogenlijkheid bestaat om die kabels helemaal zelf te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan