harde schijf verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulburuma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
ik wil graag mijn harde schijf verplaaten van de ene naar de andere computer (40 GB) er staan gegevens op. Kan ik dit doen zonder problemen en blijven de gegevens bewaard??

Grtz ptje

en hoe komt het met de indeling? het is nu de d: in de oude computer en de nieuwe heeft al een c: en een d:
gebeurd dit automatisch?

grtz Ptje.nl

Volgens mij deelt hij dit automatisch in ja, zet je c schijf op master en de andere harddisk op slave

ik geloof dat de schijf al op slave staat omdat deze in de oude computer de tweede schijf is.
ik ga ff aan het knutselen kom straks wel weer met resultaat

grtz Ptje.nl

Dit kan NIET zomaar. Het hangt af van je systeem. Als het een wat oudere pc is dan herkent deze waarschijnlijk maar tot 32 gig. <br>
Als er echt alleen bestanden opstaan dan zou het geen probleem moeten zijn. echter als er een OS opstaat kan het wel een probleem worden.

Je kan de schijf inderdaad zo er bij hangen windows zal zelf een schijfnummer toekennen.

succes

oude pc pentium III 600 mhz. 20 GB en 40 GB
op de 40 gb schijf staan alleen liedjes

nieuwe amd 1300 mhz 20 GB

klaar en...................hij doet het.
dus vraag opgelost.

dank jullie wel

Grtz Ptje.nl

Als ik al die info had gehad tja.........

maar mooi man veel plezier met je nieuwe speeltje :)

thanx maar ik ben nog niet klaar: binnenkort nog een brander erin, en de oude computer formateren en win 2000 prof erop en linux en dan beide computers nog aan het internet via een router

Grtz Ptje.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan