ingmar
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 feb 2001
Ik ben tegen iets heel mafs aangelopen op de computer van een vriend. Hij heeft een al wat oudere computer met een Pentium I processor. Als je rechtsklikt op de C-schijf krijg je de mededeling dat 1,5 Gig gebruikt is (met een blauw vierkantje ervoor) en 8 Gig beschikbaar (met een paars blokje ervoor). Maar in de cirkel daaronder lijkt het, of alles gebruikt is: geen paars te zien, de hele cirkel is blauw. Dat congrueert dus niet met elkaar, kan iemand me uitleggen wat hier aan de hand kan zijn?
(Wat ik dacht, maar misschien is dat flauwekul, kan het iets met onbruikbare gedeeltes, bad sectors en dat soort dingen te maken hebben???)
In ieder geval, ik loop voortdurend tegen "Schijf is vol"-mededelingen op, dus als die 8 Gigabijten er al echt zijn, dan zijn ze in ieder geval op dit moment niet toegankelijk.
Bedankt alvast voor je antwoord!
Ingmar
(Wat ik dacht, maar misschien is dat flauwekul, kan het iets met onbruikbare gedeeltes, bad sectors en dat soort dingen te maken hebben???)
In ieder geval, ik loop voortdurend tegen "Schijf is vol"-mededelingen op, dus als die 8 Gigabijten er al echt zijn, dan zijn ze in ieder geval op dit moment niet toegankelijk.
Bedankt alvast voor je antwoord!
Ingmar