HArde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Kan iemand mij vertellen hoe ik mij pc kan configureren zodat hij de externe schijf erkent.Dringent:( :( :( :( :( :(

Probeer de volgende keer de juiste sectie voor je vraag te vinden. Daarom bij deze verplaatst.

Kun je even wat duidelijker de vraag stellen zoals wat voor besturingsysteem gebruikje wat voor externe schijf gebruik je usb of firewire aansluiting enz.

Vervolg

Ultra ATA/100 harde schijf, 2 MB cache, transferrate: USB 2.0 ;480 mbit/sec., Firewire ;400 mbit/sec., 8.9 msec. zoektijd, 7.200 RPM |Externe harde schijven... ...
Type: Hard drive

Welk besturingssysteem?

Als je win2000 of XP hebt dan moet je de schijf eerst nog formatteren. Klik rechts op deze computer en kies voor beheren. Dan naar schijfbeheer en daar zie je de schijf staan en hier kun je de schijf formatteren

Vervolg
Ultra ATA/100 harde schijf, 2 MB cache, transferrate: USB 2.0 ;480 mbit/sec., Firewire ;400 mbit/sec., 8.9 msec. zoektijd, 7.200 RPM |Externe harde schijven... ...
Type: Hard drive
"ik heb win98, er een cd'tje bij om win98 te herkennen alleen doet die het niet."Wat moet ik doen 169 euro naar de knoppen:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan