Harde Schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lighty

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Hallo ik heb al een tijdje een laptop en game hier op ( World of Warcraft ) , doet het prima alleen heb ik toch een klein probleem....

Op sommige plaatsen in het spel waar het druk is daalt me FPS naar 15 , ipv 20-25 dit vind ik jammer ... Me laptop heeft alles wel maximaal alleen mijn harde schijf is 4200 RPM , als ik dit nu eens vervang door een harde schijf van 5400 of zelfs 7200 rpm , zal dit mijn FPS verbeteren?

Alvast bedankt.

PS: ik ben nieuw hier ik hoop dat ik dit in het goede topic heb geplaatst

wat zijn je specificaties dan? en het kan ook nog aan je internet verbinding liggen.

FPS = Frames per second en ligt niet aan mijn internet , ik heb andere pc op dezelfde verbinding die met 40 fps speelt overal.

Mijn Specificaties doene r niet toe ik kan namelijk me geheugen en me videokaart niet uitbreiden dus dat zal niet uitmaken , daarom vroeg ik me af of als ik me hardeschijf vervang van 4200 ---> 5400 of 7200 of me fps word verhoogd in games

tuurlijk kan dat wel aan je internet liggen. je speelt world of wardercraft van af je hd maar je krijgt wel heel de tijd singalen van internet die zeggen waar personen lopen enzo. als deze infromatie langzaam binnen komt gaat dat ten kosten van je speel snelheid. en wat betreft uitbreiden geloof ik je wel.

en tja een hd versnellen helpt allicht wat maar het kan evengoed een software probleem of conflict zijn of spyware of misschien een zware firewall.

o op die manier , oke daar heb je een punt , dus wat is er aan te raden als ik geen nieuwe HD aanschaf?

Tips voor spyware eraf te halen? of hoe ontdek je een software probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan