harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard10

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Hallo,
Mijn harde schijf is in 2 partities verdeeld in C en D,
nu wil ik er 1 schijf van maken, D terugzetten naar C,
hoe kan ik dat het beste doen?
aub niet te technisch.
alvast bedankt.

easeuas partition master, kost wel wat maar er is ook een trial :D als je het toch maar een keer hoeft te doen :P

het programma wijst zichzelf ;) je formateert, D of gooit hem gewoon zo weg en voegt de lege ruimte bij C toe.

als je de dingen op D wilt bewaren raad ik je een backup aan want D naar C erbijzetten is wel wat tecnisch

zoals harry dus zegt gratis :o moet me vergist hebben met partition master ?

zoits :P maar in ieder geval moet het met dat programma lukken!

*edit* ik zie het al! ik heb de professional dom van me :P

Easeus is idd gratis, maar minder uitgebreid. Partition Magic is te koop, maar daar kun je ook 2 partities mee samenvoegen, handig. In jouw geval raad ik ook Easeus aan, tenzij je een paar tientjes wlt uitgeven...

Easeus is idd gratis, maar minder uitgebreid. Partition Magic is te koop, maar daar kun je ook 2 partities mee samenvoegen, handig. In jouw geval raad ik ook Easeus aan, tenzij je een paar tientjes wlt uitgeven...

ja maar gratis daar doen we het voor neem ik aan, dit zal een keer zijn :p

@offtopic je handtekening

als je het visje bedoeld die zeetongen die worden opgedient in restaurants is het
sliptong, hier de link *klikje*

harddisk

easeuas partition master, kost wel wat maar er is ook een trial :D als je het toch maar een keer hoeft te doen :P

het programma wijst zichzelf ;) je formateert, D of gooit hem gewoon zo weg en voegt de lege ruimte bij C toe.

als je de dingen op D wilt bewaren raad ik je een backup aan want D naar C erbijzetten is wel wat tecnisch

harddisk

Hoi,
Ik wil Mastermindzh en Harry Snor bedanken
voor julie tip om Easeus te gebruiken.
Groeten Gerard10.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan