harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
een amateursvraagje....om Windows 7 te installeren moet ik met een schone PC beginnen,hoe doe ik dat en waar moet ik op letten ????
kan ik dit met www.killdisk.com doen en daarna Windows 7 installeren ?

Laatst bewerkt:
Opstarten vanaf de Windows 7 DVD, partities verwijderen, partitie(s) maken, formatteren, installeren

Opstarten vanaf de Windows 7 DVD, partities verwijderen, partitie(s) maken, formatteren, installeren
...even opschrijven....dank je wel....googled even en kwam killdisk tegen !
Krijg ik een signaal dat ik partities moet verwijderen en maken ?

Killdisk is helemaal nergens voor nodig, echt overdone en duurt uren....

Tijdens opstarten vanaf de Win 7 DVD kiezen voor aangepaste installatie dan kun je probleemloos partities verwijderen, maken, en formatteren

Killdisk is helemaal nergens voor nodig, echt overdone en duurt uren....

Tijdens opstarten vanaf de Win 7 DVD kiezen voor aangepaste installatie dan kun je probleemloos partities verwijderen, maken, en formatteren
dank je wel,dan nog een laatste vraag als dat mag...er is ook iets met NTFS en FAT32 indeling....hoe los ik dat op ? wat moet ik kiezen ?
Ik heb nu Vista erop staan en die moet er af.

Uiteraard NTFS, maar dat kiest Win 7 zelf al....

En met het verwijderen van de partities en formatteren, verdwijnt ook Win Vista!

dank je wel,dan nog een laatste vraag als dat mag...er is ook iets met NTFS en FAT32 indeling....hoe los ik dat op ? wat moet ik kiezen ?
Ik heb nu Vista erop staan en die moet er af.

toch nog één vraag,ik heb nu 32 bits,wat het ook betekent,las net dat het beter is 64 bits te doen,wat moet ik hiermee ?

Ligt eraan wat voor pc je hebt, met name welke processor en hoeveel intern geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan