Harde schijven/Dvd-speler/cd-writer word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grazer

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
6
Hoi, ik heb sinds gisteren een nieuw moederbord (MSI KT6 Delta-LSR ATX/KT600/DDR), voeding (Q-tec 550W) en geheugen (DDR 512mb pc3200 A-data) gekocht.
Dit was nodig omdat mijn oude computer steeds bevrieste, waarschijnlijk kwam dat doordat het moederboard/voeding niet goed meer was.
Dus ik heb alles vervangen etc... natuurlijk vantevoren wel gekeken of het moederbord alles wel aankon..... nou dat was geen probleem.
Dus ik stop mijn amd athlon 1,1Ghz er weer in, koeling etc... harde schijf van 30GB 5400 samsung (primary master), hd van 120GB 7200 maxtor (primary slave), me geforce 2 MX en cd-writer (hp)(secondary slave) en dvd-speler. (secondary master) Alles goed aangesloten, dus ik start hem op.

Nu komt het, hij vind het geheugen, grafische kaart, processor, alleen hij pakt de harde schijven en cd/dvd/speler niet. Heeft iemand een idee hoe ik deze wel kan laten herkennen?
 
Laatst bewerkt:
En je weet zeker dat je jumpers ook goed staan.
(en of de kabels ook goed zitten (op moederbord & etc))
 
Nou van die jumpers snap ik weinig van, ik heb wat gezocht op internet etc...... maar op het oude moederbord werkte hij prima zoals het stond, dus ik weet niet wat ik eraan zou moeten veranderen :)

Kabels zitten goed btw
 
is een bug in de kt6 delta serie die opglost moet,
woorden waneer weet ik ng niet ik heb msi al gemaild.
ik heb dus het zelfde mobo.
is het bij jou alleen met koude start want daar zit het,
probleem namelijk ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan