harde schrijf error

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
hoi hoi,

Ik heb een probleem met een harde schrijf wanneer ik met partition magic kijk zie ik dat hij een error geeft, namelijk bad partion de enigste optie die ik nu nog heb is formateren in partitie magic, dit lijkt goed te gaan tot ik opeens een foutmelding krijg:

#error 4
bad argument.

Hiervoor heb ik wat gerommeld met partities enzo en hij zij ook iets over 1024 clusters of cylinders ofzo en dat de schrijf mogelijk niet meer bootable zou zijn. IK heb dit gewoon geaccepteerd

Was dit een grote fout??

Maar wat nu te doen om die schrijf weer te kunnen gebruiken, Ik hoop dat iemand het weet?

knackje

Ik heb dat stukje gelzen en als ik het goed begrijp kan ik die schrijf nu eigenlijk van vier hoog naar benden laten vallen om te kijken of hij stuiterd?:mad:

of niet?

knackje

Ik zou een poging proberen met Fdisk.
Daarmee de partities verwijderen en proberen aan te maken.
Erger kan het toch niet.

Heb ik gedaan fdisk loopt volledig vast zelf als ik alleen infomatie over de partities opvraag

Iemand nog iedeen

bedankt

knackje

Het merk is western digital en het model is WD205BA-00AgA0. De grootte is 20,5 Gb

Overige info:

wd caviar 202BA
wd p/n: WD205Ba-00AgA0
s/n: WM949 100 3658
drive parameters LBA 40088160

Zal het misschien helpen als ik hem in een andere marchine doe en wanneer hij hem herkend probeer ik he te formateren in win xp onder schrijf beheer

groeten

knackje

Ga naar de site van WD , download DATA LIFEGUARD en DLG DIAGNOSTIC.

Hiermee kan je de HDD controleren en e.v.t repareren.

succes ; speedtouch

Ok bedankt voor je reactie, ga het vanavond ff uitproberen.

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan