Harde schrijf staat nietmeer bij deze computer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmo22

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2005
Hallo

Ik heb in mijn pc 2 harde schrijve zitten en nu heb ik net de harde schrijf met windows x pro erop geformaterd en windows opnieuw geinstalleerd maar nu wordt de andere (de 2de) harde schijf niet meer weergegeven bij deze computer.

wel staat de harde schijf bij aperatenbeheer.

Hoe krijg ik die harde schijf weer terug. ik heb al de pc weer geformateerd ik dacht dat ie hem dan wel weer vond maar nee dus. dit probleem heb ik nog niet eerder gehad.

wie weet wat ik moet doen of kan doen?

Als de schijf nog wel voorkomt bij apparaatbeheer zou je eens bij schijfbeheer moeten kijken.

Klik rechts op deze computer, beheren, schijfbeheer.

JA dat heb ik nu gedaan en hij staat er bijj maar er staat geen letter voor als bijvoorbeeld C:

En er staat bij de vaste schijf die werkt "In Orde (systeem)
en bij de niet niet wordt weergegeven staat "In Orde (actief)

wat moet ik doen? want er staan nog bestanden op de Harde Schijf

Laatst bewerkt:
Even een lettertje toewijzen :).

Klik rechts en kies voor "stationsletter en paden wijzigen".

Dat wil niet die zijn allemaal lichtgrijs en ik kan alleen kiezen uit partite verwijderen of help:confused:

ja eigelijk wel

maar wat zou ik nu kunne doen ook al is alles dan kwijt. Eiglijk wil ik het niet kwijt maar ik wil die harde schijf graag weer gebruiken

Ik vermoed (als je het gratis wilt doen): partitie verwijderen, opnieuw aanmaken, formatteren, schijfletter toewijzen..

Geplaatst door Elmo22
hoe maak ik een nieuwe partite aan dan?

Door na het verwijderen rechts te klikken en te kiezen voor maak partitie.

Ik heb het zelf nog nooit zo gedaan overigens maar in principe zou het goed moeten gaan. Als je liever even wacht ook ok..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan