Hardeschijf geeft foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0102

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Hallo, het heeft een lange tijd geduurd (gelukkig) maar volgens mij heeft mijn hardeschijf het nu echt begeven. toen ik me computer opstarte gaf hij nog een foutmelding & toen kon ik nog gewoon op F1 drukken. maar nu is het volgens mij echt afgelopen. Windows geeft steeds een foutmelding. De eerste paar uur werkt de hardeschijf nog wel. maar in de loop van de tijd kan ik er zelfs niet meer in komen. Kan dit nog opgelost worden? of is dit echt het einde?

Hier onder een screenshot bedankt van de melding.

kapot.bmp

zit je harde schijf niet gewoon te vol met allerlei dingen?
dat kan het ook zijn,
want bij het opstarten van je computer maakt windows een bestandje aan, misschien is dat bestandje net te groot dat je computer erdoor deze foutmelding aangeeft

Groetjes..

zit je harde schijf niet gewoon te vol met allerlei dingen?
dat kan het ook zijn,
want bij het opstarten van je computer maakt windows een bestandje aan, misschien is dat bestandje net te groot dat je computer erdoor deze foutmelding aangeeft

Groetjes..

Lijkt me niet, ik heb nog genoeg schijfruimte. Volgens mij geeft me moederbord al aan dat de hardeschijf binnenkort kapot kan gaan. Vervolgens kan ik gewoon op F1 drukken. & start windows zich op. Daarna kan ik nog in die hardeschijf komen. maar als me computer een paar uur aanstaat werkt de hardeschijf niet meer. of heel erg langzaam met het openen.

Hallo

Persoonlijk vindt ik het altijd nuttig als er een merk/typenr/ouderdom wordt vermeld...

Desondanks toch een poging .

Hopelijk ondersteund de betrokken harddisk "smart" , dan zou je eens kunnen kijken d.m.v. het programma "cristaldiskinfo" .

Deze leest alle nuttige/interessante parameters uit van de aangesloten drives , ook deze in een u.s.b. casing.

Peter

Draai eens een test program van de fabrikant van de schijf, kun je downloaden bij hun op de site.

Direct alle eigen bestanden kopieren naar een andere schijf, voordat hij echt de geest geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan