Hardeschijf loopt vol onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Berichten
442
Hallo,

Ik weet niet of die hier in de juiste rubriek staat maar mijn harde schijf (c:) loopt door onbekende reden iedere keer vol.
Ik installeer alles al op een andere schijf.
Nu ben ik naar de map Temporary Internet Files gegaan en als ik dan rechtsklik eingeschappen dan zie ik dat er meer dan 5 gb in staat.
Normaal gooi ik alles daaruit, als ik in de map ga staan er alleen cookies, als ik alles verwijder is de Map leeg.
Ga ik terug en vraag ik weer de eingeschappen op geeft ie nog altijd aan 5 gb in de map te hebben staan terwijl de hele map gewoon leeg is.
Nu heb ik al bij map opties aangevinkt alles weergeven.. maar ik zie niks in de map

Hoe kan het dat ie 5 gb aangeeft wat in die map gebruikt zou zijn???

Hellluuppp
 
Temporary Internet Files wordt door Windows beperkt tot 1024MB (1GB), meestal is de standaard instelling zelfs maar 50MB. Ik zou eerst even scannen met antivirus en antispyware.

Succes
 
Heb ik net gedaan geen spyware en virus te bekennen.
Het is inmiddels al opgelopen tot 7 gb als ik de map inhoud opvraag.

Jeetje wat is dat zeg
 
Hij loopt nu naar 13 gb en looopt nog.

Kan het zo zijn dat ie misschien de hele hardeschijf bij elkaar aan het zoeken is ofzo?
 
Heb je toch wel goed rechtsgeklikt op de map TEMP? En niet per ongeluk ernaast.
 
Ja zeker het gaat ook niet om de map Temp maar om de map Temporary Internet Files

Die staat in documents en settings -> locate settings -> Temporary Internet Files
Deze map wordt zichtbaar als je bij map opties aanvinkt dat je alle mappen wilt zien.

Normaal zat er een paar mb in en gooide ik het eruit maar nu loopt ie naar 13 gb op terwijl de hele map gewoon simpel weg leeg is :shocked:
 
Jaja, ik weet waar de map Temporary Internet Files staat. Ik gebruikte de naam temp maar om wat vlugger te typen.(kerst luiheid).

Probeer het anders eens via schijfopruiming. En kijk eens wat ie daar aan geeft.
 
Ik kan nergens schijfopruiming vinden, dacht voorheen dat ik die wel erop had staan maar bij bureau acces. staat ie niet.

hmm
 
Ik heb rechts geklikt op de drive letter (c:) eingeschappen maar er staat nergens schijf opruimen bij. heb alles afgeklikt en gezocht, ik meen dat dat voorheen er inderdaad op die manier wel bij stond..
 
Daar staat bij mij alleen:

Foutcontrolle
Defragmentatie
Back-up

Dat zijn de enige die ik kan kiezen staat verder niks meer bij
 
Nou CCleaner staat nu al een half uur te rammelen heb ik nog niet eens op opschonen geklikt. Dus volgens mij vindt ie van alles.
Hoop dat ie snel klaar is ben benieuwd wat ie gaat doen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan