Hardeschijf Verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Toen ik vanochtend mijn pc aandeed en op mijn D: wilde gaan, zag ik dat het ineens verdwenen was. Ik heb geen idee hoe het kan en hoe ik het terug kan krijgen. Op welke manier kan ik het terug krijgen? Alle schijven/partities zijn er nog, heb er totaal 4, alleen D: mist.

Dit is een screenshot van schijfbeheer.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Is 1 schijf opgedeeld in 4 of heb je 2 schijven waarbij de 2de schijf D is ?

Hoi !

Heb je het over een aparte HDD of over 'n partitie ?

Betreft het een HDD, kijk even in je bios of de schijf daar herkend wordt.

Betreft het een partitie: tel dan even de getoonde partitie's op en kijk of er een niet-toegewezen ruimte zou moeten worden weergegeven.

Greetz,

Harry.

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk dat het 1 harde schijf was, maar het kan ook een partitie zijn. Staat dit niet in de plaatje?

Ik heb geen idee hoe ik in de bios kom of wat ik daar moet doen. Ik heb er niet zo veel verstand van.

Ik moest trouwens net de pc opnieuw starten en de D: was er weer. Gelukkig maar. Maar kan het zo zijn dat de levensduur bijna op is?

Download Aida

Die laat zien wat er in je pc zit

1af9ab24.jpg

Het kan een hikje zijn geweest, kabeltje misschien aan het losgaan ?

Wees verstandig en draai dat Aida.
Sla de gegevens op of maak een schermafdruk.
Altijd makkelijk voor later als je dingen weten moet over je pc.

Ik ben Aida al aan het downloaden.

Maar het is dus niet iets waar ik mij zorgen over hoef te maken. Los kabeltje of zo iets. Gelukkig maar.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Het hoeft niets bijzonders te zijn, maar toch moet het even een aandachtspunt voor je zijn:

Staan er onmisbare documenten of andere dingen op ?
Zoja, gelijk een copie op dvd branden, of op usbstick zetten.

Beter safe dan sorry. :thumb:

Er staan niet echt belangrijke dingen op, er staan voornamelijk games op en dingen die gedownload worden.

In ieder geval bedankt voor de tip!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan