Hardeschijf WD 320GB Sata II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nonkel100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
4
Hallo beste ik ben hier nieuw op het forum en zou willen vragen of je een WD 320 Hdd van 3 dagen oud die een kortsluiting heeft gehad na 3 dagen te hebben gewerkt zomaar kunt omruilen voor een ander exemplaar ?.
 
De winkel geeft de garantie, het eerste jaar, dus ga er naar toe met je kassabon, en vraag een nieuwe, laat je niet afschepen met opsturen naar de fabrikant.
 
een heel smerige tip:D .
ga op zaterdag naar de pcboer en vraag om omruil garantie .en vertel er meteen bij dat je niet eerder van de toonbank afkomt of dat het probleem is op gelost .
moet je kijken wat er dan gebeurd .
en als er een je aanraakt of wil weg trekken .
stort meteen ter aarde .
en blijf liggen tot er een politie/zieken wagen komt .
maar je moet er gewoon van uit gaan en dat komt zeker wel goed .
dat je die hdisk meteen omgeruild krijgt .
je hebt op een hdisk drie jaar garantie .
en 8 werkdagen omruil garantie cq geld terug zonder opgaven van reden :D
 
Allemaal goed en wel maar dat is het hem juist, de winkel wil deze niet opsturen omdat zo zegt hij er toch geen nieuwe voor krijgt van WD. Dus volgens hem moet ik maar 2 nieuwe kopen.
O ja en bedankt voor de vlugge reacties.
Op dit forum krijg je wel heeeeel snel antwoord. doe zo verder mensen.
Vergat bij te melden dat het om 2 dezelfde schijven ging. Sorry voor de vergissing.
 
Laatst bewerkt:
Ben je zeker dat het in belgie ook zo is ???.
Of liggen de voorwaarden hier anders ik weet het echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Er word hier zo snel gereageerd omdat het hier druk is;)

Wat je ook kan doen is hem gelijk opsturen naar WD. Dit scheelt jou en de winkel tijd.
 
Is die kortsluiting je eigen schuld, of een fout in de hardware van de schijf?
Als het je eigen schuld is, is het niet netjes om de fabriek hier voor op te laten draaien natuurlijk.
 
Ook in België is dit het geval, als je een goeie verkoper hebt, zal hij die HD zonder problemen direct omruilen. Wat de oorzaak is van die korstluiting is immers niet meteen te achterhalen, dus de fabriekswaarborg geld. Trouwens, hoe weet je dat er een kortsluitng aan de basis ligt?

Jan
 
Omdat er een brandgeurtje uit de pc kwam, en de schijven aan de onderkant zwart zien.
Ga nu niet om die schijven moeilijk doen hoor kan ook mijn fout zijn.
Maar eerst 3 dagen gewerkt te hebben is toch maar raar.
Toch bedankt voor julie snelle reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan