hardeschijf wordt herkend en niet herkend!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasib

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
hallo beste mensen,

Ik heb laatst een externe harde schijf gekocht van 320 GB (seagate). Als ik hem nou via de usb poort aansluit wordt hij herkend en komt er een kleine balk recht onder "nieuwe hardware gevonden" en daarna instaleert hij hem automatish, en nadat het klaar is komt er weer een balk en staat dat de hardware mischien niet goed werkt.

als ik dubble klik op "deze computer" zie ik er geen nieuwe drive?
en als ik rechtermuisknop klik op "deze computer" en naar disk management ga, staat hij er daar ook niet?

en bij device manager staat hij er ook niet. want normaal gesproken als ik een hardware installeer en hij werkt niet correct komt er een gele vlag bij device manager, maar daar zie ik hem ook niet???

(ja, ik heb een usb 2.0)
(als ik andere apparaten in de usb poort doe doet het gewoon)
(ik heb windows XP pro SP2)

ik weet echt niks meer wat ik moet doen, kunnen jullie mij helepen?:(
Groeten hasib,

Windows heb je dus geupdate met SP2?
Heb je de Harddisk in een front aansluiting gedaan probeer dan eens een usb aan sluiting achter in de kast.

hoi,
wat bedoel je met front aansluiting? ik heb hem via usb aangesloten.

heb je voor in de kast of achter in de kast aan gesloten?
Want het wil wel eens geburen dat als je hem voor in doet dat die hem niet goed installeerd namelijk, dit probleem heb ik ook vaak met nieuwe hardware die via de usb aangesloten wordt

harde schijf

Misschien een overbodige vraag: Je hebt je pc toch wel opnieuw opgestart nadat op het scherm kwam "hardware werkt misschien niet goed"

ja ik heb hem achterin de kast aangesloten. en de pc heb ik ook meer dan 10 keer opnieuw gestart.

Laat maar, probleem is al opgelost. de hardeschijf was stuk gegaan. want hij maakte ook een pip geluid. ik heb hem terug gebracht en heb nu een nieuwe en deze werkt perfect. ;)
maar toch bedankt voor jullie reacties!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan