hardisk/killdisk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmindtwister

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
2
Hallo mensen ,

Ik heb hier een laptop staan waar de harde schijf van kappot is, ik heb dus een nieuwe schijf gekocht die niet helemaal bleek te werken , hij gaf aan bij het instaleren dat hij geen toegang had tot de hardisk , of hij gaf een foutmelding bij ongeveer het eind van de instaltie van windows. Hierna heb ik gekeken op internet of er alternatieven zijn , en of ik nog iets kon doen. Ik ben toen bij killdisk terecht gekomen, die de schijf op een andere manier dan normaal formateerd. Formateren wou op een gegeven moment namelijk ook niet meer. Volgens mij is dit het stomste wat ik had kunnen doen , maar veel kwaad zag ik er niet in , ik dacht op zn hoogst kan de harde schijf kappot gaan en dit is toch mijn laatste optie. Bij het menu van killdisk , heb ik gewoon de normale optie gekozen voor het formateren (er zijn er meerderen) , Waarop hij zeer lang op 0 % bleef staan.
Ik heb dus even gekeken op internet of het normaal is dat het zo lang duurt , en dat bleek tog wel ietsjes sneller te moeten gaan, waarop ik de user guide van killdisk heb gelezen, waarin stond dat als je om wat voor reden dan ook wilt afsluiten je gewoon op de esc knop kan drukken. Het ene nadeel belooften zei zou zijn dat het gene wat reeds verwijderd is verwijderd blijft. Dus ik op de ESC knop drukken , maar zonder reactie. Waarop ik dus de computer heb uitgezet. Ik had niet verwact dat de ESC knop uiteindelijk veel anders zou reageren. Maar blijkbaar is dat niet zo slim geweest. Want als ik nu de computer wil starten blijft het scherm zwart geeft 4 piepen en sluit zichzelf af. mijn vraag is dus , valt hier nog wat aan te doen , of heb ik zojuist mijn hele computer gemold !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan