Hardnekkig Trojaans paard

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalisjke

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
Sinds vandaag krijg ik bij 't willen gebruiken van een DPFMate mini foto-sleutelhanger (die trouwens al maanden perfect werkt) telkens de melding van een Trojan Horse en nog een andere melding van infectie via die sleutelhanger. AVG vindt de infectie maar kan ze niet verwijderen, terwijl de sleutelhanger geen foto's meer oplaadt.

In bijlage de diverse meldingen.

Wie helpt mij,aub, liefst met freeware oplossing!...

Alvast bedankt bij voorbaat!

Bijlagen

Hoi,
zo te zien heeft AVG het bestand in quarataine geplaatst,wat je kan doen is AVG in de veilige modus laten scannen (meestal F8).
Heeft dat geen effect download Mbam via de link in m'n handtekening,installeer en update het programma en scan daar ook mee in de veilige modus.
Helpt 't allemaal niet kom dan hier terug en dan kijken we verder.
Succes.

Hallo, heel erg bedankt voor het ultra snelle antwoord maar AVG kan het nog steeds niet verwijderen en met het gedownloade Mbam lukt het ook niet!

EN NU ???

Je kunt het nog proberen met Gmer maar ik raad je aan eerst een systeemherstelpunt te maken voor gebruik en lees de handleiding goed,het bestand wordt n.l. onder een andere naam opgeslagen dan je verwacht dit om evt. naamsherkenning door het virus/trojan te voorkomen.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan