Gister midag had ik het probleem dan een paar programma's het niet dede. Ze gaven een fout missing file.... . Ik kon ze ook niet desinstaleren. Dat vond ik zelf vreemd. Toen heb ik hitmanpro er over gegooid. En die stopste steeds ongeveer halve verge, en kapste zelfs een keer de virussanner af:shocked: . Ik kon hitmanpro ook niet meer verwijderen van me computer. Toen heb de viruscanner e ****s geinstaleerd die nog bij de aankoop van me computer zat. En die vond 900 geinfecteerde bestanden. Het ging om het virus w32.pinfi.a. Al die bestanden zijn nu van mijn computer verwijderd. Maar mijn programma's doen het nog steeds niet en willen niet verwijderd worde. Er staat soms in beeld you most reinstal...... Maarja zie nog maar die versie van dat programma te vinden.. Wat kan ik nu het beste doen? Is er een tool voor die het kan fixen misschien.? Of moet ik de hele boel van me computer af gooien, en alles opnieuw instaleren? Wat ik zelf niet zo zite zitten, want er staan zo 280 gb aan files op me computer.
Wie kan me aub helpe
Alvast bedankt
Wie kan me aub helpe

Alvast bedankt