hardnekkig virus heel veel bestanden geinfecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

frietboer

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Gister midag had ik het probleem dan een paar programma's het niet dede. Ze gaven een fout missing file.... . Ik kon ze ook niet desinstaleren. Dat vond ik zelf vreemd. Toen heb ik hitmanpro er over gegooid. En die stopste steeds ongeveer halve verge, en kapste zelfs een keer de virussanner af:shocked: . Ik kon hitmanpro ook niet meer verwijderen van me computer. Toen heb de viruscanner e ****s geinstaleerd die nog bij de aankoop van me computer zat. En die vond 900 geinfecteerde bestanden. Het ging om het virus w32.pinfi.a. Al die bestanden zijn nu van mijn computer verwijderd. Maar mijn programma's doen het nog steeds niet en willen niet verwijderd worde. Er staat soms in beeld you most reinstal...... Maarja zie nog maar die versie van dat programma te vinden.. Wat kan ik nu het beste doen? Is er een tool voor die het kan fixen misschien.? Of moet ik de hele boel van me computer af gooien, en alles opnieuw instaleren? Wat ik zelf niet zo zite zitten, want er staan zo 280 gb aan files op me computer.

Wie kan me aub helpe:(

Alvast bedankt

Hier wat informatie van McAfee Virusscanner.
Onderop staat een linkje naar verwijderopties voor xp.

Je zegt dat je alle besmette bestanden hebt verwijderd ?! :eek:
Zijn ze niet opgeschoond?
Als ze verwijderd zijn, verbaasd het me niet dat er niets meer opstart.

Nou ja, ik zou als ik jou was eerst even NOD 32 trial downloaden, en die even scannen. Dan heb je iig voor 30 dagen een schone computer. NOD 32 gebruik ik zelf en heb verder geen last van virussen

Ik heb nu avg viruscanner er af gegooid. Tis een beetje jammer dat die virus scanner van etrust automatische me geinfecteerde bestanden heeft verwijderd. Ik denk dat er maar 1 ding op zit. En dat is heel windows er op nieuw opzette:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan