Hardnekkig

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
230
Hi,
Ik heb met spybot alle spyware verwijderd, echter elke keer bij het opstarten krijg ik onderstaande melding:
image.jpg

Via msconfig uitschakelen helpt niet omdat hij er de volgende keer weer gewoon tussen staat(zenet)....
Hoe kom ik hier vanaf?
 
kijk even bij service beheer het kan zijn dat de .dll als service draait
 
Opstarten in de veilige modus, en dan nog een keer spybot.
 
Geplaatst door marjajona
Hi,
Ik heb met spybot alle spyware verwijderd, echter elke keer bij het opstarten krijg ik onderstaande melding:
image.jpg

Via msconfig uitschakelen helpt niet omdat hij er de volgende keer weer gewoon tussen staat(zenet)....
Hoe kom ik hier vanaf?

Servicebeheer?? Waar vind ik dat?
 
Volgens mij heeft ME geen servicebeheer.

Ga eens naar start, uitvoeren en typ daarin: msconfig en druk op OK. Dan naar tabblad opstarten en kijk of je daar nog iets van toolbar kan vinden en haal daar het vinkje weg. Daarna opnieuw opstarten
 
Helaas, dat heb ik al tig keer gedaan maar dat helpt niet. Als ik dit bij msconfig uitschakel, staat her er de volgende keer weer gewoon in. Met spybot kan hij hem niet verwijderen omdat hij "in gebruik is" of in het geheugen zit en ik krijg de vraag of ik de volgende keer bij het opstarten spybot wil uitvoeren. Ook dan kan hij hem NIET verwijderen.
 
Ten 1e ik ben niet weg van Spybot. Heb deze eraf gegooid. Je kan je PC ook met andere progjes "clean"houden.
Maar jou probleem: doe dit eens =
Start/Run(Uitvoeren)
Typ: regedit.
Nu kom je in de register dus KIJK UIT!
Bewerken/Zoeken : typ daar het bestand dus dat dll
Als hij iets heeft gevonden druk Delete en OK.
Voer dit (het zoeken) 2-3x uit totdat je de melding krijgt dat hij niets kan vinden.
Herhaal dit maar dan typ EXACT dat 'lycos' toestand.
Ook alles wat hij vindt: verwijderen.

VERWIJDER NIETS ANDERS !!!

Start PC opnieuw op: nu moet het weg zijn
Succ6
falco
 
IN de regedit tabel zo werken moet je wel héél precies weten wat je doet, voor een computerleek is dit wel trikkie.
 
Nou jongens, bedankt allemaal maar ik heb DE oplossing!
Aangezien ik een nieuwe PC heb gekocht, ga ik hier alles vanaf
gooien en zet ik opnieuw het besturingssysteem erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan