Hardnekkige virus die internet onmogelijk maakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirella86

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo,

Ik heb problemen met m'n computer en hoop dat jullie me kunnen helpen. Gister heeft m'n nichtje spelletjes op internet gespeeld en daarmee waarschijnlijk een virus binnengehaald. Het virus heet waarschijnlijk Antimalware Doctor. Internet doet het niet meer, ook krijg ik steeds pop ups van javascript: ClickRefresh.
Ik heb verschillende scans gedaan met m'n virusscaner AVG 9.0, Malwarebytes Anti Malware en CCleaner. Ik heb hierbij heel veel virussen opgespoord en verwijderd. Ik heb geen last meer van de pop ups, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik kan namelijk totaal niet op internet komen. Krijg steeds melding; pagina kan niet worden weergeven, maar rechtsonderin kan ik wel zien dat ik verbinding heb. Msn doet het ook gewoon.

Ik heb ook de herstelpunten verwijderd en de modem gereset, maar dit is ook geen oplossing. Ik kan nog steeds niet op internet komen, ondanks ik wel verbinding heb. Wat kan ik nog verder doen? Ik hoop dat iemand me kan helpen,

alvast bedankt,

Groetjes Mirella

staat toevallig in de browser het gebruik van een proxy aangevinkt zo ja even uit vinken zo nee denk ik graag verder

Systeemherstel uitzetten en scannen in de veilige modus al geprobeerd?

Ik heb idd de proxy server uitgevinkt, en internet doet het weer! Ik moet wel lachen dat dit de oplossing was voor het internetprobeem. Echter heb ik nog steeds last van de virussen. Ik heb vandaag al wel 100 verwijderd en heb het gevoel dat er geen eind aan komt. Nu ik ook SUPERAntiSpyware heb gedownload vind ik er steeds meer. Het is alsof ze met de minuut binnenkomen. Er komt geen eind aan. Ik heb waarschijnlijk de oorspronkelijke virus nog steeds niet verwijderd. Blijkbaar is er nog steeds een ingang waar de virussen steeds binnnenkomen.

Bedankt dat jullie meedenken,

graag gedaan, btw is geen verkeerde instelling maar ingesteld door een virus

Ik heb idd de proxy server uitgevinkt, en internet doet het weer! Ik moet wel lachen dat dit de oplossing was voor het internetprobeem. Echter heb ik nog steeds last van de virussen. Ik heb vandaag al wel 100 verwijderd en heb het gevoel dat er geen eind aan komt. Nu ik ook SUPERAntiSpyware heb gedownload vind ik er steeds meer. Het is alsof ze met de minuut binnenkomen. Er komt geen eind aan. Ik heb waarschijnlijk de oorspronkelijke virus nog steeds niet verwijderd. Blijkbaar is er nog steeds een ingang waar de virussen steeds binnnenkomen.

Bedankt dat jullie meedenken,
Klik op de link in m'n handtekening voor downloaden en handleiding Mbam

100derden viri per dag dat lijkt op doomsday
heb jij wel een firewall aanstaan en goeie antivirus- en anti spam/spyware geinstalleerd?
Ga eens naar nucia forums en bied een hijackthis log aan ter beoordeling. Deze deskundigen helpen je!
http://www.nucia.eu/forum/forumdisplay.php?f=39

Hey,
De firewall stond idd uitgeschakeld. Dit kwam waarschijnlijk door het virus, want normaal stond hij altijd aan. Ik had dit metteen wel in de gaten en heb de firewall weer ingeschakeld. Toch bleven de problemen aanhouden, ondanks m'n AVG anti-virus en Malwarebytes Anti-Malware. Ik heb gister dan ook maar het zekere voor het onzekere genomen en de computer opnieuw geinstalleerd. Ik zag zo anders geen oplossing. Iedergeval bedank ik iedereen voor het meedenken,

Ja soms is dat idd de beste oplossing,vooral als er teveel besmettingen zijn. Voor de preventie voor een evt.volgende keer download SpywareBlaster (gratis) voor je te behoeden voor de meest bekende gevaarlijke sites,dit progje scant je pc niet maar genereert een file waardoor deze sites eruit gefilterd worden ook kun je hiermee een BackUp maken van je browserinstellingen e.d. Ik gebruik het zelf al jaren en ben er zeer tevreden over.
Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan