hardschijf word niet meer herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

motief

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
hallo
tijdtje terug heb ik 2e pc van me geformateerd en heb ik een hard schijf van 300 gb van andere pc1 er op gezet als station d, nu die station d...kan ik niet meer openen bij nieuw windows van pc 2 en ook niet meer bij eerste pc waar die al zat....wat moet ik doen om hem weer aan het praten te krijgen???...want al mijn documenten zitten er in en die wil ik niet kwijt.

kan iemand mij helpen???
alvast bedankt

motief

windows xp
2.4 cpu - 2 g hrtz
pentium 4

probeer je BIOS te updaten of opnieuw in te stellen :thumb:

bios instelen

Hallo DoRcO
bedankt voor je antwoord,ik heb geprobeerd mijn bios upgraden via automatisch functie van fabrikante server(dus live update).maar ik krijg elke keer blouwe scherm....dus upgrade gaat niet luken....kan je me meer uitleggen over bios instellen.(bedoel je terug zetten in fabriek instalatie ofzo)
bedankt

motief

kan ik niet meer openen bij nieuw windows van pc 2 en ook niet meer bij eerste pc waar die al zat
Wat voor melding krijg je?
ik heb geprobeerd mijn bios upgraden via automatisch functie van fabrikante server(dus live update).maar ik krijg elke keer blouwe scherm.
Bios update alleen doen als daar echt reden toe is en deze klacht geeft daar (tot nu toe) geen directe aanleiding toe.

Kun je nu nog wel opstarten en in Windows komen,of krijg je dan een blauw scherm?

Greetz

als het echt niet meer wil kun je overwegen windows opnieuw te instaleren.

melding

1.als ik in deze com. op icon van hardschijf (StationE) klik...dan geef die aan : geen togang(of zijn er bestande beschadigd zijn)....dus kortom kan ik niet op my spullen komen.
2.als ik op advis van DoRcO bios upgrad dan krijg ik een blauw scherm...maar kom ik wel in windows daarna.

maar belangrijk is: het gaat niet eens op die station C (waar windows is),het gaat om station E..waar alle spullen daar zijn....die hardschijf word niet herkent

Alvast bedankt

motief

kan niet

als het echt niet meer wil kun je overwegen windows opnieuw te instaleren.

ik kan niet op deze schijf windows weer instaleren,hij is 3e de schijf van pc,waar windows in station C is al geplaats.

alvast bedankt

Als het IDE schijven zijn,heb je dan bij de schijf die je erbij hebt geplaatst,de jumper achter op de schijf in de "slave"positie gezet?

Greetz

ja, ik heb de jumper achter op de schijf in de "slave"positie gezet.(hij stond ook al in slave positie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan