hardschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door crash
Vreemd Partition Magic geeft wel aan dat het een NTFS schijf betreft.:confused: Heb je dat programma al geprobeert op de G-schijf?

Hmm, dan doet GetDataBack er toch iets vlotter over. 100GB ongeveer 3 uur, maar uiteraard is dit ook afhankelijk van de snelheid van de pc.

Had laats een schijf van 78 Gb en voor die er me klaar was 4 dagen 1300 Celleron

Geplaatst door crash
Vreemd Partition Magic geeft wel aan dat het een NTFS schijf betreft.:confused: Heb je dat programma al geprobeert op de G-schijf?

Hmm, dan doet GetDataBack er toch iets vlotter over. 100GB ongeveer 3 uur, maar uiteraard is dit ook afhankelijk van de snelheid van de pc.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Pluimpie

Vanavond is Godert bij mij geweest om te kijken wat er aan de hand is en die vraagtekens bij de partitie G kan ik niet wijzigen of veranderen. Wie kan mij helpen?

Bijlagen

• partg.jpg
    partg.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 11
Geplaatst door crash

Ja dankzij die GetDataback zijn alle fotos weer terug en het heeft 7 uren geduurd, daarna moest ik de fotos een voor een opslaan omdat ik geen serienummer had van die programma maar in ieder geval zijn alle fotos terug en die partitie kan ik gaan formatteren.
Nogmaals dank.
:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatst door crash

Dankzij die GetDataBack zijn de fotos weer teruggevonden, na 7 uren, zelfs alle fotos die ik heb. En omdat ik geen serienummer heb van die programma, moest ik de fotos een voor een opslaan. Voornaamste is dat ze allemaal weer terug zijn.
Wat een perfecte programma die GetDataBack.
Hartelijk dank Crash
:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan