Hardware case moding topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter DoRcO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Ik dacht, misschien is het leuk een hardware/casemodding topic te maken, puur voor het beoordelen en het helpen met aansluiten, en tips geven van elkaars kasten :)
ik zie vaak modding topics

zo als je hier een case gallery hebt,
http://www.casejunkies.com/index.php?upn=020000

wat vinden jullie hiervan, ik weet dat je op het form verschillende dingen kunt vragen en dat er een case mod topic is,
maar ik bedoel 1 die speciaal is voor het beoordelen van elkaars kasten etc :)

Ik weet niet of je het "Show je werkplek" topic bedoeld, maar daar kun je alvast je case mod laten bewonderen dus ik stel me een beetje vragen bij een apart topic.

Een topic speciaal voor" vragen over" lijkt me niet meteen iets voor de member chat, en eerder iets voor de vragensectie. Er is er zelfs eentje speciaal voor case mods. Op dat forum komen er enkel mensen die er verstand van hebben en je kunt je vraag ook een eigen topic geven zodat je meer kans hebt op een rechtlijnig antwoord op je vraag.

Vaak worden er vanuit drukbezochte topics secties gemaakt omdat die nood er blijkt te zijn, maar als de sectie al bestaat lijkt me de nood voor een apart topic ergens anders al helemaal niet aanwezig. :p

Allez, zo zie ik het he. Misschien moet je het even aan Maestro12 vragen (maar die moet zijn pb's eens leren checken :p)

edit: Verder nog even toevoegen dat je binnen die sectie zeker de mogelijkheid krijgt om gewoon eens iets te laten zien, zoals Crash hier bvb doet. Geen vraag, gewoon een topic over iets waar hij mee bezig is. Misschien is dit topic een goed idee, maar eerder binnen die sectie? Ik redeneer maar een beetje he :)

Laatst bewerkt:
ik weet dat er al veel van deze verschillende dingen zijn :)
maar ik dacht misschien iets dieper op de modding in te gaan :)

Om maar meteen te beginnen:

Ik ben sinds gisteren aan de slag gegaan om een fanless systeempje te bouwen, met een lekker klein kastje die de warmte goed af weet te voeren. Het is mijn eigen VIA Epia imitatie met een mini-itx bordje, een 1GHZ Celeron processor en 512MB RAM. Genoeg voor wat filesharing, printserver en dagelijkse backups.

De hardware heb ik al, moet alleen een case bouwen. Uiteraard voor 's nachts een schakelaartje om de aan/uit en HD leds uit te schakelen, zeer irritant als je al niet kunt slapen, zijn zulke felle lichtjes (althans hier dan).

Dit kan nog wel een leuk topic worden, al zal het meer een ''Show je casemod'' topic worden lijkt me. Tips zijn wat meer voor tussendoor, dat komt wel. Uiteraard moeten de mods nog wel even instemmen. ;)

kunnen we die niet uitbreiden, met bijvoorbeeld Rate my system :) ?

hmm :p misschien iets uitbreiden :P met meer foto's etc ? :)

1 foto lijkt mij genoeg om een systeem te laten zien.

Daarnaast zijn er genoeg fora welke specifiek voor casemods zijn. (Je noemt casejunkies al)

Volgens mij is Helpmij te algemeen hiervoor om er speciaal iets voor aan te maken.

Verplaatst Members chat --->>> Casemodden.

Er is een aantal jaren geleden door Steve en mij een verzoek gedaan een Casemod en Overklok sectie aan te maken. Dit is gedaan en lijkt mij voldoende voor Helpmij. Het is niet zo druk in de Casemod sectie, maar mensen kunnen toch hun vragen kwijt.:)

op youtube staat er een ''casemod voor 4,99''. daarin verft hij z'n pc zwart maakt er een gat in en doet er glas achter. hoe krijg je zo'n mooi rond gat? heb geen professioneel gereedschap tot mijn beschikking.:confused:

@Ruben94,

graag een eigen topic maken en niet in breken in iemand zijn/haar topic of oude topics omhoog halen.

op youtube staat er een ''casemod voor 4,99''. daarin verft hij z'n pc zwart maakt er een gat in en doet er glas achter. hoe krijg je zo'n mooi rond gat? heb geen professioneel gereedschap tot mijn beschikking.:confused:

dat is mijn casemod :P mail me op *KNIP* en ik zal reageren!

btw ik heb schroevendraaier setje en een schaar :P

Reageren kan via het forum, daarom mail adres verwijderd. Ruben94 kan een eigen topic starten, zoals ik eerder aangaf en de vraag opnieuw stellen. Er zijn hier genoeg mensen die daar wel antwoord op kunnen geven.

Ik sluit deze topic nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan