Hardware Driver fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerX

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
270
Okey sinds een maand heb ik last van;
Windows has found new Hardware.

Heel leuk en ik zelf denk van nieuwe hardware huh? Ik heb geen nieuwe hardware ingedaan des tijds. Dus ik dacht nou dan maar wat driver updates. Maarja zonder enig succes behalve dat ik nu geupdate drivers heb (was wel nodig :p).

Dus nu ziet hij elke keer als ik opstart te blette windows has found new hardware. Het enigste wat me opviel is dat het misschien met Deamon Tools te maken heeft aangezien die zo gezegd een ''CD/DVD Drives'' maakt. Want het begon een beetje rond die tijd nadat ik het had geinstalleerd.
unknown.JPG

^ System Drivers.

Ik heb geprobeert om hem zo gezegd te verwijderen maar zonder enig succes hij blijft terug komen. Virus lijkt me ook stug want ik heb laatst gescanned en hij vond niks.

Dus ik vraag jullie, help me?!

Gedaan:
Hardware Driver disable, deze optie stond dus als enigste niet bij deze driver...
Deamon Tools verwijderd, maakte niks uit (zelfs 2 restarts gedaan)
 
Laatst bewerkt:
Misschien even een tussenoplossing: klik met rechts op unknown device en kies voor
"uitschakelen". Dan ben je normaal gesproken van de medling af. Kijk dan of alles normaal werkt op de pc. Doet iets het niet, dan weet je dat het daar waarschijnlijk mee te maken heeft.
Werkt alles normaal? Dan zou je het gewoon zo kunnen laten.
Misschien niet de meest elegante oplossing, maar werkt waarschijnlijk wel:D
 
Okey ik had deamon tools verwijderd en daarna gerestart. Maar helaas hij kwam alweer aangekakt found new hardware, dus deed ik maar nog een restart maar dat had helaas ook geen nut. Dus nu installeer ik Deamon maar weer opnieuw.
 
Misschien even een tussenoplossing: klik met rechts op unknown device en kies voor
"uitschakelen". Dan ben je normaal gesproken van de medling af. Kijk dan of alles normaal werkt op de pc. Doet iets het niet, dan weet je dat het daar waarschijnlijk mee te maken heeft.
Werkt alles normaal? Dan zou je het gewoon zo kunnen laten.
Misschien niet de meest elegante oplossing, maar werkt waarschijnlijk wel:D

Gek genoeg kon ik bij de driver niet disable. De rest wel maar deze niet..
 
Hmm misschien een BIOS updaten, want heb laatst me pc opengemaakt en alles aangedrukt en nagekeken dus daar ligt het niet aan. Tot nu toe zijn de meeste drivers ook geupdate.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan