Hardware fout: besturing voor geluid, video en spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita2

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
5
Dit is dan een van de fouten die ik krijg als ik dingen wil intalleren zoals Motorola Mobile Phone Tools.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? De programma's die ik wil installeren doen het namelijk ook niet.

Bedankt,
Sarita
 

Bijlagen

  • Hardware fout.jpg
    Hardware fout.jpg
    38,2 KB · Weergaven: 69
Dit is een redelijk veel voorkomende boodschap. Het betekent in de praktijk lang niet altijd dat het systeem daardoor minder goed zal functioneren. Kort door de bocht betekent de melding eigenlijk dat Microsoft er zijn zegen (in samenhang met XP) niet aan heeft gegeven. Ik heb een stuk of wat drivers / progjes draaien die een soortgelijke boodschap vertoonden bij installatie.
Advies : gewoon doorgaan als je graag met het progje wil werken.
Werkt het progje na installatie niet, dan nog even kijken of je wel de laatste versie hebt. Als dit zo is dan is het jammer maar zal het idd. niet gaan werken. Mijn ervaring is echter dat 80% van dit soort progjes NA de genoemde Microsoft boodschap gewoon functioneert. Mocht het systeem alsnog "vreemd" gaan doen dan kun je het progje altijd nog de-installeren.
 
Ik dacht dat het iets was waardoor een prog niet kan werken of niet optimaal werkt. Ik had het ook nooit eerder gezien, pas nadat mijn pc opnieuw geinstalleerd was.

Het is dus niet iets waar ik me zorgen over moet maken.

Bedankt voor je reply!
 
Wat je denkt klopt in wezen ook wel, maar de praktijk wijst vaak uit dat de progjes toch willen werken. Wanneer een progje / driver wel digitaal is ondertekend, dan is de kans (theoretisch ;) :D ) 0% dat het niet werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan