Hardware Malfunction??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paddepoel

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Hoi,

Ik heb problemen met mijn computer.
Hij start meestal nl. helemaal niet meer op, en soms als ik er wel weer een beetje in zit valt die na een aantal seconden weer uit en zie ik een blauwe scherm met daarop de melding: Hardware malfunction, Contact you're vendor??

En ik zeg met name meestal, want soms doet die het weer een hele dag wel normaal.

Ik heb Windows '98 erop staan en ik heb Windows XP erop staan (naast elkaar), hij heeft alleen problemen met die Windows XP, als ik 98 kies doet die het nl. wel altijd goed. (misschien dat dat iets is?)

Kan zijn dat je hardware hebt waar XP niet helemaal goed overweg kan (kijk in XP eens in apparaatbeheer of er nog vreemde meldingen staan).
Stop de XP cd eens in je PC als je 98 draait, als het goed is krijg je een mogelijk om te controleren of je hardware compatibel is met XP.

Het kan ook zijn dat er ergens hardware is die niet helemaal lekker is, maar dat dit alleen tevoorschijn komt op het moment dat XP draait (vanwege het feit dat XP wat meer mogelijkheden van je hardware benut).

Het zou kunnen dat het inderdaad aan hardware ligt, maar wat ik mij dan afvraag waarom hij het anderhalf jaar lang wel goed heeft gedaan??
En soms nog steeds een hele dag het goed doet?

Kan best zijn dat er hardware dat nog niet helemaal kapot is, maar alleen soms de geest geeft.
Kan ook zijn dat er ergens een kaarttje of kabeltje niet helemaal goed zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan