Hardware Malfunction

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noordenaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Beste Helpmij-forumers,

Ten eerste wil ik even sorry zeggen dat ik met mijn eerste post zo kom binnenvallen, maar nu even ten zake.
Ik heb al gezocht hier op het forum of er nog een vergelijkbare vraag was, maar ik kon er niks over vinden.

Ik heb nu het volgende probleem:
Ik heb van de week een 2e hands pc gekocht, en die deed het toen perfect, maar
Toen ik een netwerkt kaartje, en de brander derin ging zetten begon het probleem.
Ik heb na de instalatie alletwee de dingen getest, en ze deden het perfect, de brander brande, en ik kon binnen een minuutje op internet. Maar na 20 minuten begon het gekloot. Opeens kreeg ik een blauw scherm, met Hardware malfunction, the system has halted, neem contact op met de fabricant. Vervolgens kon ik alleen nog maar de stekker eruit trekken, en hem weer opnieuw opstarten, toen ik dat had gedaan, had ik ff de nieuwe drivers van het spul geinstaleerd enz enz, maar het probleem bleef zich voortdoen. Toen kreeg ik van een vriend de tip om windows even op nieuw te instaleren. zogezegt zogedaan, alleen tijdens de instalatie kreeg ik een foutmelding: Viaagp1.sys kan windows niet vinden. Ik in de pc gebladerd toen, maar zonder succes. Dus op annuleren drukken en het instaleren zette zich voort. na de instalatie had ik het probleem nog steeds. toen maar de brander er weer uitgehaalt. Het probleem bleef nog steeds, brander er weer ingezet en netwerk kaart eruit gehaalt. Het probleem bleef nog steeds. Toen netwerkkaart + brander eruit gehaalt. Probleem weg! Toen zij een andere vriend dat het misschien aan de voeding lag. Dus ik naar de voeding gekeken. Maar hier wordt het raar. Er staat op: 250V~ en 10A. maar volgens mij kan dat helemaal niet? want dan is dat ding 2500 Watt?

dxdiag:
dxdiag.JPG

(okeej, het is een *** pc, en ik gebruik hem alleen voor dingen die ik hier niet mag noemen, maar een netwerk kaart + brander moet dat ding toch wel kunnen trekken?
Iig, wie kan mij helpen? en weet de oplossing voor dit rare probleem?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan