IK heb een D-Link DSL-G604T en heb onvoldoende signaal om draadloos te surfen. Heb er een zwaardere antenne op aangesloten, maar dat hielp niet veel. Ben zelfs zo wanhopig geweest dat ik http://www.freeantennas.com/projects/template dit zelfs geprobeerd had, maar dan nog was het signaal te zwak.
Tot 10m ver (keukendeur) heb ik 5/5 streepjes (zeer goed), ga ik eenmaal de keuken in zakt dat tot 1-2 streepjes (zeer zwak-zwak). Nu zoek ik een soort versterker, die door middel van een utp5 kabel die ik heb getrokken naar een andere kamer, 30 m lang, zodat ik het signaal vanuit die ruimte kan gebruiken, dmv die utp-5 kabel in het toestel te steken en vandaaruit draadloos te kunnen surfen. Wat heb ik hiervoor nodig?
Tot 10m ver (keukendeur) heb ik 5/5 streepjes (zeer goed), ga ik eenmaal de keuken in zakt dat tot 1-2 streepjes (zeer zwak-zwak). Nu zoek ik een soort versterker, die door middel van een utp5 kabel die ik heb getrokken naar een andere kamer, 30 m lang, zodat ik het signaal vanuit die ruimte kan gebruiken, dmv die utp-5 kabel in het toestel te steken en vandaaruit draadloos te kunnen surfen. Wat heb ik hiervoor nodig?
Code:
ROUTER
| |
| PC 1/2/3
|
| <-- (UTP-5 kabel van 30 meter lang)
|
|
PC4
Vanuit deze ruimte zou ik nu draadloos willen kunnen surfen met 2 laptops.