hardware testen in bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

djwouter

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
142
ik ben met een pc aan het werk
maar ik krijg windows neit geinstaleert... tekens had ik de hardeschijf moet instellen in de windows setup krijg ik screen op dead... dus mijn vraag is hoe heet die software hoe ik kan testen of mijn hardware wel goed is?

ik heb ooit dat programa gehad...

dus mijn vraag hoe heet dat programatje (ik wil graag alle hardware controleren)

alvast bedankt

wouter en fam Rhoon
 
Wat bedoel precies met "harde schijf instellen in de Windows setup" / wáár ben je dan in het installatieproces?
 
zodra ik een patietie moet selecteren staat er geen hardeschijf of patieti in mijn lijst.. de lijst is helemaal leeg.. en zo dra ik op enter druk krijg ik screen op dead... dus mijn vraag is of je software hebt die je op een cd'tje brand en dat je dan de hardware kan testen.. dus een booth cd om hardware te testen
 
Mogelijk ga je wat te snel. Het feit dat Windows géén schijven aantreft is redelijk vervelend. Kijk eerst eens in het bios óf dáár een harddisk wordt gezien.

En natuurlijk is de vraag: "Hoe zit het met die pc, wat is / was ermee aan de hand dat Windows er opnieuw opmoet? Heeft de pc het altijd gedaan?"
 
hij ziet de harde schijf NIET in de bios...
het was aleen een corupte windows instalatie...
maar hij draait wel :S de hardeschijf dan...
ik kon met een tooltje wat op het moederbordt stont door je schijven heen bladeren.. ik kon door de cd en door diskete station heen bladeren maar de hardeschijf stont er NIET tussen... heb inmidels de hardeschijf aan een andere kabel gehangen maar ook dit helpt... niet...

dus mijn vraag is de hardeschijf kapot ?
 
als ie e hdd niet ziet in het bios zou deze idd. kapot kunnen zijn.
 
er is een software cd voor die je via het booth menu kunt laden zo dat hij alle hardware door test maar ik weet niet hoe deze heet...

hoe heet die cd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan