hardware testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicman26

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
203
hoi iedereen,
bestaat er een progr.om je hardware te testen van je pc ???

zo ja waar zou ik dan terecht kunnen

alvast bedankt
groetjes

musicman
 
Te testen, in welke zin van het woord? hoe snel het is, of wat voor hardware het is, of er problemen mee zijn, of andere testen?
 
hoi sith warrior,
om mijn hardware te testen of hij voldoet aan de eisen van mijn pc of dat er ergens iets defect aan is.
had pas mij pc geformateerd en krijg al meteen foutmeldingen zodra ik mijn nieuwe hardware installeer.
daarmee deze vraag.
je bent alvast al bedankt voor de snelle reactie.
groetjes
musicman
 
Hoi,

Wat voor Foutmeldingen krijg je dan precies. Je moet iets duidelijker zijn :)

Groetjes,
 
bij elke progr.wat ik wil openen doet hij het niet.
ben nu op een andere pc bezig want met mijn andere is het niet meer te doen.
heb hem al 3 x formateerd en nog steeds krijg ik dan meteen die fouten weer opnieuw.
heb er enkele op geschreven zoals


rundll32 ongeldige bewerking
fout opgetren bij het laden van cmi cnfg.cpl
fatale uitzondering oe op 0028:00000013
" " " " " " 0028:c0014b2e in vxvm(01)
+00013b2e


enz. enz. enz...
 
En die fout geeft die als je de pc opstart?
 
Heb je mischien geen virus op je comp zitten of spyware?

Scan eens met Ad-aware en maak een log Met Hijack this. En zet die dan ]Hier uitleg kun je Hier vinden S6 ermee
 
die rundll als ik mijn pc opstart en die cmi cnfg.cpl
en die andere fouten telkens ik iets wil openen, dan doet hij het gewoon niet en krijg ik een blauw scherm met deze foutmeldingen.
maar zo zijn er meerdere foutmeldingen.
 
Jah, mischien heb je dan wel een virus op je pc heb je al eens met een virusschanner gescand die helemaal uptodate is?
 
ja maar scannen kan ik niet.
heb de orginele antivirus cd maar kan zelfs deze niet meer open.
mijn antivirus is altijd het eerste wat ik installeer.
telkens ik iets installeer kan ik het niet meer openen na de installatie.zou dit ook aan de bios kunnen liggen? ik weet het niet
 
Hier kun je een online virus check doen probeer die dan maar eens ff
 
maar heb net gezien dat ik er nog garantie heb op mijn pc tot de 8 mei en kan hem meschien dan eens terug naar verkoper gaan om hem daar eens te laten nazien
 
neen heb niet op spyware laten scannen, want normaal zou het niet kunnen wan ik heb mijn modem er nog niet op aangesloten er staat alleen nog de win me op en enkele softwares
 
Dat is ook een goed Idee van je. Maar het lijkt me meer een software probleem dan een Hardware probleem maar als je nog garantie zou ik er zeker mee terug gaan naar de computerzaak en dan hoor ik hier wel hoe dat het is afgelopen s6 ermee
 
Hmm.. dan weet ik het niet sorry wel raar dat je dan al zo'n problemen krijgt terwijl je er alleen win ME en een paar software progjes op hebt staan :(
 
ja inderdaad kruger vind ik ook vreemd
maar ik ga jullie toch al zeker en vast nu al bedanken voor de snelle reacties die ik net kreeg en laat het jullie weten zodra ik mijn pc weer binnen hebt.
de groetjes en van harte bedankt en slaap wel

musicman
 
Jij ook bedankt :). We zijn hier immers om elkaar te helpen met problemen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan