hardware testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
Hallo,

Hoop dat ik het goede forum heb;)

Mijn vraag is, of er een progje is om je computer te testen op al je hardware in de computer, liefst in het nederlands, want mijn engels is :confused: of een testje voor al het software in de pc.

Waar kan ik dit vinden, en hoe werkt het. (ben een leek)
 
everest heb ik nu op mn pc staan, maar dat is een trial, en geeft aan wat je op je pc hebt staan. Had hem eerder ook op mn pc staan, maar inmiddels een nieuwe gekocht, dus dan snap je het wel. Ik had hem toen in het nederlands erop staan,

Maar eigelijk bedoel ik dat niet, iets om te testen of alles goed werkt. Of de geluidskaarten het wel goed doen, dat er niet ergens een foutje zit of zo. snap je ??:eek:

Kijk bij everest, staat er bij mn geheugen, kijk zelf maar en mn typebord kentie niet eens, tis een HP, vind deze niet zo goed eigelijk, zal is kijken of die van jou beter is.
 

Bijlagen

  • Report everest.txt
    33,3 KB · Weergaven: 19
Ja helaas

Helaas hebben de trial versies van Everest beperkingen, zodat jij het zal kopen.

Je moet dus de oude freeware versie gebruiken.

FreshDiagnose is ook goed, maar wat lastiger voor de beginner.

Maar om aan te sluiten bij mijn collega's, wat wil je eigenlijk weten.

Een DVD brander of een harde schijf hebben allemaal eigen hardware. Als die wilt testen heb je programma's van de fabrikant nodig en soms een testbank.

Eric.
 
Ja, het werkt allemaal wel, maar zo leer ik ook nog wat. Ik heb deze pc nu net 2 maanden en er zit zoveel op. Als ik bij de software kijk, zie ik dat er progs in 1-12-2005 zijn ingezet, daarom wil ik kijken of het allemaal wel goed loopt. Als er problemen zijn kan ik nu nog terug naar de winkel. Hiervoor had ik een IBM 128 MB, en die was natuurlijk een stuk simpeler.

willen jullie is hier naar kijken of dit wel goed is ?

http://driveragent.com/driveragent_results.php?hwid=4b53981b1cc2af8dde1160eeb8fdf7bd&n=660577

http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/detailedsummary.asp
 
Grappig die driveragent, die wil gewoon abonnementen verkopen, ik heb alle drivers van de recentste versies en dit progje wil mij doen geloven dat ik nieuwere moet hebben, ha, ha.:p

En bij die andere lijkt het wel of je de proxy van je isp gebruikt, klopt dat?
Bij mij doet hij het prima. A Winner! staat erbij.
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
En bij die andere lijkt het wel of je de proxy van je isp gebruikt, klopt dat?
Bij mij doet hij het prima. A Winner! staat erbij.


proxy van je isp ??????:eek: :eek: leg is uit ?

bij mij staat dat ook A Winner, maar klopt het niet dan ?

En wat vind je er van ??
 
Als je advies wilt

Ben bereid naar je everest home rapport te bekijken.

Sla het op als HTML (uitgebreid) en mail het naar:
Eric appestaart hetnetniet punt nl.

Dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.

Eric.
 
sungirl zei:
proxy van je isp ??????:eek: :eek: leg is uit ?

bij mij staat dat ook A Winner, maar klopt het niet dan ?

En wat vind je er van ??



De proxy kun je zien bij eigenschappen van internet explorer, en de lan instellingen bij verbindingen, deze kan het beste staan op "instellingen van internet explorer automagisch overnemen"
of je moet zelf een proxy server hebben.;)

A Winner wil zeggen dat jou configuratie aan alle eisen voldoet t.o.v andere computers met dezelfde vergelijkbare configuratie, het aantal punten is de score die beter scoort dan de gemiddelde van die configuraties.( geloof ik ):D
 
Eric, het is onderweg,

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

fijn dat je dat wil doen, ik hoor het wel.:D
 
voor de gene die op mijn berichten hebben gereageerd, bedankt :D

Met name Eric die mijn everestrapport heeft mogen aanschouwen :p

:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan