Hardware upgraden of Nieuw systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok. Bedankt,

Ik zal even, naar de seasonic - apparaten kijken :)

Groetjes,

Beste pcexpert,

Ik heb je vraag uit de openingspost verwijderd waarin je vroeg of je vraag wat langer dan 3 maanden actief kon blijven. Zo lang er gereageerd wordt in het topic is de 3 maanden regel niet van toepassing.
Voor zulke vragen kun je de volgende keer contact opnemen door gebruik te maken van het contact formulier van de moderators.
Veel succes met je keuze.

Haha, ok,
bedankt voor je hulp/suggestie.
In de volg zal ik er zeker aan denken!
Groetjes,
Sander

Ik heb nu nog eens wat ondernomen, en, zijn er nog kaarten gelijk aan performance, EN stil(en ev. onder de 80°c ongeveer...)?
Als je wat weet, tell meh!

EDIT: De kaart waar ik graag de performance mee zou vergelijken is de GTX970 :). Budget is iets rond de 400, maar niet hoger dan 420 :)

Groetjes,
Sander

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Misschien even wat verduidelijken over welke kaart je het nu hebt is mij niet duidelijk en wat is je budget.

Edit gezien het om de 970 gaat zou R9 290x een optie zijn maar zelfs die wordt in verschillende games verslagen door de 970 nee denk dat de 970 een goede keuze is maar budget alleen voor kaart of ook zoals ik tegen kom processor dan wordt het nog even door sparen;)

Laatst bewerkt:
Dus, de GTX970 is een goeie? Welke cpu zou je het best passend vinden hierbij dan? Is 500w genoeg?

groetjes,
sander...

De 970 is zeer zeker een goeie.
Welke processor precies heb ik geen verstand van, en de PSU is toch wel afhankelijk van de processor

Ook nog bijvoegen dat ik voor de totale pc 900euro budget zal hebben, wanneer dat ook zal zijn :D

Dus als ik het goed heb heb je alleen een geen hdd en ssd nodig

ik dacht aan zoiets ---> Naamloos.png de i7 zal fijn zijn voor het streamen en ik denk eigenlijk dat dit wel een beetje overkill is voor minecraft dus je zou nog kunnen besparen door een i5 te nemen of een amd fx 8.../9...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan