hardware wrodt niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfredmooij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2005
:( Mijn hardware; telefoon, usb, printer, mmc wordt niet meer herkend, dus ik kan ook geen driver zoeken of installeren.
Is er een bios instelling verkeerd?

Dit klinkt wel stoer, maar ik snap er echt niet van.

Gaarne hulp

Als je iets in de bios verandert hebt, kan je de standaard instellingen natuurlijk terugzetten. Probeer dat eens.
Sinds wanneer doet hij 't niet meer? Heb je iets ingebouwd of iets dergelijks?
K'zie dat je bericht staat bij: Installeren Windows XP, heb je XP opnieuw geïnstaleerd?
Welke hardware wordt wel herkend?

Simon

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al geprobeerd om te formatteren, xp opnieuw installeren. Maar formatteren lukt niet. ik sta ook al met die vraag in deze rubriek.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al geprobeerd om te formatteren, xp opnieuw installeren. Maar formatteren lukt niet. ik sta ook al met die vraag in deze rubriek.

Niet dat je hier wat aan hebt hoor! :D

het zou idd interessant zijn te weten wat je veranderd hebt voor we kunnen zeggen waar het probleem zou kunnen liggen, op het eerste zicht zou het vanalles kunnen zijn, virus troubles, hardware troubles, ...

Ik heb het inmiddels helemaal opgelost hoor!
Via opstartdiskette van Win98 de partitie van m'n computer verwijderd, daarna geformatteerd.
Als volgt via de XP setup-cd gestart, geinstalleerd. Alles ging automatisch terug.

TIP: Als geen schermpje krijgt van "Druk op een toets om vanaf de cd te starten" Zet de BIOS device volgorde op 1 CDROM 2 CDROM 3 IDE-1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan