hardwareprobleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Beste allemaal

Dit bericht heeft een beetje te maken met een eerdere post van mij op help mij.
Probleem met mijn Medion 3,4 ghz dualcore computer met win 7 was aanvankelijk malware waardoor de muis en het scherm bevroor. Na het scannen was er geen probleem meer. Het bevriezen is teruggekomen.Dan maar een nieuwe her installatie W7. Het probleem keerde terug met nieuwe W7. Dan zei iemand mij: wellicht hardware probleem.Compu open gemaaverkt stof verwijderd (bleek nodig) en uit een oude Medion de videokaart overgezet drivers gedownload en nu geeft hij een internet probleem (geel driehoekje). Systeem loopt vast en alles blokkeert weer met als gevolg niet functioneren. Ben ik nu iets vergeten? Ik raak een beetje uitgeput. Graag hulp!

Jerry

geheugen al getest?

En bij het stofvrij maken, heb je toen koelblokken losgehaald? Zo ja, dan moet je ook de koelpasta ook vernieuwen

K1pje

Dank voor je reactie. Ik zat ook al op NUCIA vanwege een vermeend virus. Dat virus is definitief weg.
Nee ik ga nog een keer de 2 dimmetjes testen (een voor een). De harde schijf kan die ook stuk zijn?
Dan vroeg ik mij af of ik zomaar de videokaarten kon vervangen? Gaf met de juiste drivers wel gewoon beeld.
Koelblok en pasta ben ik verders niet aangekomen.
Heb je nog toevallig verdere suggesties? Zoals ik aangaf ben ik een beetje aan het eind van wat ik nog kan proberen, behalve een totaal nieuwe computer natuurlijk.......
Nogmaals dank

Jerry

begin maar met het werkgeheugen te testen, toch best vaak een boosdoener ;) Andere veroorzakers kunnen er natuurlijk ook zijn, eventueel zelfs moederbord of processor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan