Harry potter DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door rubengraafland

Euhmmmm de vraag is voor wespie :D

ja snap ik ik zei het een beetje krom:p ik bedoel : ja je hebt een dvd speler nodig en een programma zoals powerdvd :D

Geplaatst door blatend_schaap
Helaas ik wil je best adden, maar chatten zit er niet in. Sommige mensen werken vandaag .... :confused:

Hahahha onder het chatten werken of andersom:p

ik denk dat wespie is verzopen in haar toverdrank, want ze reageerd niet echt meer

Geplaatst door blatend_schaap
Ik zal je adden en ach zo bijzonder is mijn baan niet hoor. Hint het heeft met pc's te maken ;)

Laat me raden, netwerkbeheerder :D maar trouwens we gaan wel erg ver offtopic!

jah laten we terugkeren naar het probleem van wespie

Dan moet hij/zij wel reageren

PS: Ik ben nu Senior Member en ik start ff een topic met de titel Chat-Forum ofzo dan kunnen we daar forum chattuh

Geplaatst door rubengraafland

Dan moet hij/zij wel reageren

PS: Ik ben nu Senior Member en ik start ff een topic met de titel Chat-Forum ofzo dan kunnen we daar forum chattuh

ja goed idee, het is niet echt gepast om hier te gaan chatten, daar word wespie niet echt mee geholpen

Beste wespie (tevens mijn broertje :confused: ), op onze "main" computer hebben we Intervideo WinDVD, daarmee kan je het afspelen :p. En je topic begint wel een chatbox te lijken... maargoed, zo was ik ook in mijn "n00b-tijd".

InterActual Player

Op de dvd staat een programmaatje InterActual Player. die moet je installeren om de spelletjes te kunne spelen op je pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan