Harry Potter en de gevangene van azkaban

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caafje76

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2005
Hallo,

Ik ben nu bij het spel Harry Potter en de gevangene van azkaban helemaal aan het eind. Het enige wat ik nog moet doen is de allerlaatste rit op Scheurbek.
Omdat de besturing niet optimaal werkt in dit spel, lukt het nooit om deze laatste rit te voltooien.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Hoe heb je dat opgelost?

Met vriendelijke groet,
Cynthia

Hoi,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb al een walkthrough. Daarin staat ook vermeld dat de besturing op dit laatste onderdeel flink tekort schiet.

Wat ik graag wil weten is of iemand anders er ervaring mee heeft gehad en hoe die dit heeft opgelost, want de walkthrough's hebben geen van allen een oplossing.

Toch bedankt voor je moeite.
Doei Cynthia

vraagje

hey allen ik ben ook met dit spel begonnen , maar ik geraak niet verder , ik ben in een kamer met drie geesten,die vuurbollen schieten, die moet ik vermijden, en in die kamer staat een lichtbol en een spiegel, ik maak met mijn torst licht en zo word het met de tijd een tintje donkerder, en dan zou ik geheimen moeten zien of zo , maar ik zie niets , en ik kan ook niet meer uit die ruimte geraken , kunnen jullie mij helpen dank u

code

hoi ik ben de spelhandliding kwijt en op de achterkant staat die code voor het instaleren wil iemandt die aan mij doorgeven

astublieft!!!!:eek: :shocked: :) :cool: :o :mad: :( :evil: :p :love: :D :rolleyes: :thumb: ;) :eek: :shocked: :o :cool: :) :confused: :mad: :( :evil: :p :love:

kun jij mij helpen?

Hallo,

Ik ben nu bij het spel Harry Potter en de gevangene van azkaban helemaal aan het eind. Het enige wat ik nog moet doen is de allerlaatste rit op Scheurbek.
Omdat de besturing niet optimaal werkt in dit spel, lukt het nooit om deze laatste rit te voltooien.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Hoe heb je dat opgelost?

Met vriendelijke groet,
Cynthia

hoi ik heb het spel al uitgespeeld en heb ik het spel eraf gedaan en nu wil ik het spel er weer op doen maar ik ben die code kwijt die op de handleiding staat kan jij die code aan mij doorgeven mijn zoon huilt ervan wandt die wil het heel graag weer doen!:( :( :( :(

hoi ik ben de spelhandliding kwijt en op de achterkant staat die code voor het instaleren wil iemandt die aan mij doorgeven

ehh... dit riekt naar iets gedownload ofzow.... anders wel erg dom om zo iets kwijt te raken. en denk je echt dat iemand zijn originele key zal weg gaan geven?

ik weet de code niet

hoi

ik het spellregels boekje kwijt met de code om het spel te instaleren wie weet wat de code is als je hem weet wil ik hem graag hebben:)

groetjes remy

mod edit -- dit is een oud topic, maar voor de goede orde: hier mag gezien onze huisregels dus niet naar gevraagd worden -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,
Ik ben het spel onlangs ook beginnen spelen op de PC en heb het al bijna uitgespeeld, maar ik zit vast. Ik zit bij Hermelien haar examen waar ik een draakenbeeld moet omtoveren in een levend wezen, en dan moet ik die vuurspuwers aanzetten, ik heb er al twee maar ik vind de 3e niet.
Kan iemand mij helpen?
Groetjes Cedes

Het topic is nu wel vaak genoeg omhoog geschopt.

Graag je eigen vraag aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan