harry potter en de halfbloed prins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, deze laatste reactie is echt de druppel voor mij.

Je kan de moeite nemen terug te lezen en antwoord te geven, maar ik ga niet voor de 5de keer dezelfde vragen stellen. Ook ik besteed kostbare tijd om mensen te kunenn helpen, maar als zij de moeite niet eens kunnen nemen alles eens goed na te lezen en antwoord te geven, is het voor mij zonde van mijn tijd.

Ik ga wel verder met iemand helpen die wel de moeite neemt.

Succes verder en misschien dat een andere helpmijer wel de moeite nog wil nemen.

Helaas, deze laatste reactie is echt de druppel voor mij.

Je kan de moeite nemen terug te lezen en antwoord te geven, maar ik ga niet voor de 5de keer dezelfde vragen stellen. Ook ik besteed kostbare tijd om mensen te kunenn helpen, maar als zij de moeite niet eens kunnen nemen alles eens goed na te lezen en antwoord te geven, is het voor mij zonde van mijn tijd.

Ik ga wel verder met iemand helpen die wel de moeite neemt.

Succes verder en misschien dat een andere helpmijer wel de moeite nog wil nemen.

maar ik heb antwoord gegeven op al je vragen of niet soms en zo nee
welke dan niet wat ik zou niet wete de welke niet :s

Het is blijkbaar teveel moeite "alle" vragen te beantwoorden, daarbij lees je niet terug onder het mom, daar ben ik te tam voor. En je verwacht dan van mij dat ik nog een keer alles herhaal?!

Je hebt nu inderdaad antwoord gegeven op 1 vraag, maar ook die is niet volledig beantwoord.

Dit is echt mijn laatste post, zal het topic alleen nog op de achtergrond volgen.

Het is blijkbaar teveel moeite "alle" vragen te beantwoorden, daarbij lees je niet terug onder het mom, daar ben ik te tam voor. En je verwacht dan van mij dat ik nog een keer alles herhaal?!

Je hebt nu inderdaad antwoord gegeven op 1 vraag, maar ook die is niet volledig beantwoord.

Dit is echt mijn laatste post, zal het topic alleen nog op de achtergrond volgen.

ik heb antwoord gegeven op dat zwart scherm, of men driver up to date ware en of men pc het spel kan draaien en wat men requirements zijn van men pc meer moest je tog niet wete

euhm het werkt nu het spel dus wss lang het aan de crack dat ik nederlands niet kon kiezen
maar tog bedankt voor de moeite heb nu ook wel wat bij geleerd bedankt =D

Ook een vraag die ik duidelijk gesteld heb dus... Of je al een andere crack had geprobeerd.

Je kan hier met vragen altijd terecht, maar houdt rekening met het feit dat wij dit in onze vrije tijd doen, dat we niet in je pc kunnen kijken en dat het daarom belangrijk is dat ook jij moeite doet alles goed te lezen en de vragen beantwoord. Alleen op die manier is het mogelijk goed te helpen.

Niemand hier is helderziend helaas.

Maar mooi dat het werkt. Je kan de vraag nog op opgelost zetten door recht onder in beeld op "vraag is opgelost"te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan