Wiestje
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 aug 2009
Ok, dan houdt ik het voor gezien. Als dat al teveel moeite is, ga ik er geen tijd meer in steken.
pls reageer =O
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dan houdt ik het voor gezien. Als dat al teveel moeite is, ga ik er geen tijd meer in steken.
Helaas, deze laatste reactie is echt de druppel voor mij.
Je kan de moeite nemen terug te lezen en antwoord te geven, maar ik ga niet voor de 5de keer dezelfde vragen stellen. Ook ik besteed kostbare tijd om mensen te kunenn helpen, maar als zij de moeite niet eens kunnen nemen alles eens goed na te lezen en antwoord te geven, is het voor mij zonde van mijn tijd.
Ik ga wel verder met iemand helpen die wel de moeite neemt.
Succes verder en misschien dat een andere helpmijer wel de moeite nog wil nemen.
Het is blijkbaar teveel moeite "alle" vragen te beantwoorden, daarbij lees je niet terug onder het mom, daar ben ik te tam voor. En je verwacht dan van mij dat ik nog een keer alles herhaal?!
Je hebt nu inderdaad antwoord gegeven op 1 vraag, maar ook die is niet volledig beantwoord.
Dit is echt mijn laatste post, zal het topic alleen nog op de achtergrond volgen.
Het is blijkbaar teveel moeite "alle" vragen te beantwoorden, daarbij lees je niet terug onder het mom, daar ben ik te tam voor. En je verwacht dan van mij dat ik nog een keer alles herhaal?!
Je hebt nu inderdaad antwoord gegeven op 1 vraag, maar ook die is niet volledig beantwoord.
Dit is echt mijn laatste post, zal het topic alleen nog op de achtergrond volgen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.