harry potter en de halfbloed prins

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
telkens als ik dus harry potter opstart krijg ik na die intro een zwart beeld
wat wilt dat nu zeggen? heb al geprobeert met compatibiliteit al verandert en heb het nog steeds, ik hoopt dat iemand mij kan helpen hier mee.
het spel is gedownload dus kan het daar ook aanliggen mss?

Eerste vraag is, kan je pc het spel aan? Wat zijn de specificaties van je pc?

Dan, zijn je drivers up to date?

Het zou aan de crack kunnen liggen, maar met de weinige informatie valt dat nu nog niet te zeggen.

Eerste vraag is, kan je pc het spel aan? Wat zijn de specificaties van je pc?

Dan, zijn je drivers up to date?

Het zou aan de crack kunnen liggen, maar met de weinige informatie valt dat nu nog niet te zeggen.

ik zal es zoeken naar de requirements maar ik denk niet dat het aan de crack ligt want
het is al het 3de spel dat ik doe en altijd hetzelfde (ik verwijder wel steeds het vorige zodat het niet aan de crack of iets anders zou kunnen liggen)

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met

het is al het 3de spel dat ik doe en altijd hetzelfde

Betekend dit dat je altijd een zwart scherm krijgt?

En ik heb de specs van je pc nodig, die van het spel staan wel op internet. Je mag ook merk en type pc noemen.

En ik heb de specs van je pc nodig, die van het spel staan wel op internet. Je mag ook merk en type pc noemen.

heb zelf net gekeken en men pc kan het zonder moeite aan maar ik twijvel over men kaart mss moet ik die es upgrade? weet niet meer waar ik die vind ik dacht dat het een ATI radeon 2600 XT fsoiets

Laatst bewerkt:

zoals ik zei men videokaart is dus ATI Radeon HD 2600 XT

Niet vervelend bedoelt, maar dit is alleen de videokaart...

De overige specs zijn? Of merk en type pc (of is het een laptop?)

En ik mis nog de uitleg waar ik naar vroeg in mijn vorige post. Ook het antwoord of je drivers up to date zijn mis ik.

We werken hier via een forum, dus volledige info is zeer belangrijk.

Laatst bewerkt:
Niet vervelend bedoelt, maar dit is alleen de videokaart...

De overige specs zijn? Of merk en type pc (of is het een laptop?)

En ik mis nog de uitleg waar ik naar vroeg in mijn vorige post. Ook het antwoord of je drivers up to date zijn mis ik.

We werken hier via een forum, dus volledige info is zeer belangrijk.

dit heb ik nodig:
Minimum System Requirements
Processor: Pentium 4 @ 1.8 GHz
Memory: 256 MB
Hard Drive: 5 GB Free
Video Memory: 64 MB (NVIDIA GeForce2 MX 400/ATI Radeon 7500)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse
DVD Rom Drive

en dit heb ik:

Processor: intel core 2 duo E6550 @ 2.33GHZ
hard drive: 26GB free
video memory: weet ik niet en vind ik niet ATI Radeon HD 2600 XT
sound card: directX compatible
directx: 9.0c
keyboard, mouse en dvd rom drive

Nogmaals, zou je alle gestelde vragen willen beantwoorden?!

Qua specs zit je goed, al is dit niet volledig, mis hoeveel ram je hebt. Maar ga er van uit dat dit voldoende is.

Laatst bewerkt:
Heb je je drivers uberhaubt al eens geupdate? Zo nee, kan je er van uit gaan dat er nieuwe drivers beschikbaar zijn en dan met name voor je videokaart.

Apparaatbeheer geeft aan of alle drivers in orde zijn, vraagtekens en uitroeptekens daar duiden op missende en niet correct geinstalelerde drivers.

Lees ook mijn tweede post in dit topic nog eens, ook daar stel ik een vraag. En heb je al een andere crack geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Heb je je drivers uberhaubt al eens geupdate? Zo nee, kan je er van uit gaan dat er nieuwe drivers beschikbaar zijn en dan met name voor je videokaart.

Apparaatbeheer geeft aan of alle drivers in orde zijn, vraagtekens en uitroeptekens daar duiden op missende en niet correct geinstalelerde drivers.

Lees ook mijn tweede post in dit topic nog eens, ook daar stel ik een vraag. En heb je al een andere crack geprobeerd?
nergens een vraagteken of uitroepteken en wtf betekend specificaties xD

Sorry, maar ik word hier een beetje moedeloos van!

Heb nu meerdere malen aangegeven dat er onbeantwoorde vragen zijn en nog steeds geef je niet op alles een antwoord.

Lees alles nog eens goed na en beantwoord dit in je volgende post zo volledig mogelijk.

Lees ook mijn tweede post in dit topic nog eens, ook daar stel ik een vraag. En heb je al een andere crack geprobeerd? Is het een pc of een laptop?

Specificaties betekend simpelweg bij een game waar de pc aan moet voldoen en tevens betekend het welke hardware er in je pc zit. Dit alles in geval van game of pc, kan ook op andere dingen van toepassing zijn.

Sorry, maar ik word hier een beetje moedeloos van!

Heb nu meerdere malen aangegeven dat er onbeantwoorde vragen zijn en nog steeds geef je niet op alles een antwoord.

Lees alles nog eens goed na en beantwoord dit in je volgende post zo volledig mogelijk.

Specificaties betekend simpelweg bij een game waar de pc aan moet voldoen en tevens betekend het welke hardware er in je pc zit. Dit alles in geval van game of pc, kan ook op andere dingen van toepassing zijn.

op wa moest je nog weten eigelijk :D

Dat staat er toch!!! :shocked: Zelfs nog in mijn voorlaatste post!

Ok, dan houdt ik het voor gezien. Als dat al teveel moeite is, ga ik er geen tijd meer in steken.

Ok, dan houdt ik het voor gezien. Als dat al teveel moeite is, ga ik er geen tijd meer in steken.

w8 da zwart scherm?
jh krijg ik altijd na die intro zo, ik kan eerst gewoon taal kiezen, dan krijgek zo die krantekoppen en dat sneep de onbreekbare eed moet afleggen, kan ik allemaal zien maar na de laatste krantenkop (dus ik veronderstel na de intro) krijg ik zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan