Harry Potter en de vuurbeker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catetje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Hoi,

Ik overweeg Harry Potter en de vuurbeker te kopen voor mijn zoon. Nu twijfel ik of de systeemeisen te hoog zijn voor mijn pc. De spel vraagt een 1.2 Ghz processor en ik heb een 1150 amd processor.
Heb je kans dat het spel niet op mijn pc werkt? Het spel is al zo duur, ik wil geen 50 euro uitgeven om vervoglens achter te komen dat het niet werkt

Bedankt,
Catetje

Oh, en verder voldoet mijn pc uiteraard wel aan de eisen anders had ik dat erbij vermeld. Dvd spel voor pc betreft het.

Catetje

Kan je je videokaart misschien vermelden?, denk dat je hem wel kan spelen, maar dat de graphics niet zo mooi zijn

NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Is dit wat jij bedoelt?

Groetjes,
Catetje

Hmm, Ik ken de videokaart niet. Maar als het een geforce 2 is ben ik bang dat hij niet zal werken. Heel misschien met de nieuwste drivers maar dat risico zou ik niet nemen

Helaas is het niet gelukt, na installatie en bij het opstarten kreeg ik een fout rapport van winxp.

Ik heb de meldingen in een word bestand opgeslagen en bijgevoegd.
Ligt dit nou aan mijn systeem of is er iets anders aan de hand? Weet iemand dit?

Alvast bedankt

attachement Nog een keer posten

en sla hem op als tekst document, issie kleiner en iedereen weet zeker dat er geen macros/virussen in zitten :)

Nou nog een keertje dan maar, ik snap niet waarom dit niet lukt.
Groetjes,
Cate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan