Harry Potter PC Game 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Missotazu

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2015
Berichten
7
Hallo,

Ik heb dit eigenlijk al sinds ik een nieuwe laptop heb, ik heb het spel geinstalleerd, maar als ik het wil gaan spelen, start hij niet op. Via autorun en administrator al geprobeerd, maar hij gaat niet verder. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Welk besturingssysteem heb je op de Laptop nu en welke had je en hoe oud is het spel ?
 
Terrarabo: windows 7 64 bits besturingssysteem, ik had op me vorige laptop windows vista 32 bits besturingssyteem. Spel uit 2001.

K1pje: heb gekeken op die site en via compatibliteitsmodus (xp) geprobeerd maar kom niet verder.
 
Ook als Vista geprobeerd ? Deze modus bied helaas niet altijd de oplossing maar is altijd het proberen waard.
 
Terrarabo: Nee gaat niet, kan de modus niet wijzigen in een ander systeem.
 
Zo maar even, kan me bericht niet aanpassen, terrarabo: heb ik nu ook geprobeerd, maar kom daarmee ook niet verder.
 
Ik heb ook geprobeerd via autorun dan geeft ie het startscherm met spelen, afsluiten enzo, en als ik op spelen druk gaat hij ook niet verder.
 
Start hij gewoon niet of krijg je een melding?
 
Wel vreemd, heb die game (niet voor mezelf hoor) ook en start gewoon op in windows 64.......

Wel SP1 en alle updates?
 
Ik heb dat spel net even getest op Windows 8.1 64-bit en het werkt zonder problemen. Geen idee wat er bij jou aan de hand zou kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zie wel dat het in het begin goed gaat maar als je een saved game kiest gaat het fout, indien je dan de hp.exe op de compatibiliteitsmodus op XP-SP3 zet werkt het wel.
 
Ook dat doet 'ie bij mij zonder probleem. Ik hoef dus niet de compatibiliteitsmodus te zetten.
 
Heb je het spel origineel? Dat het spel niet start zou dan eventueel kunnen liggen aan de SafeDisc kopieerbeveiliging die op het spel zit. Sommige versies van deze oude beveiliging werken niet (goed) op moderne systemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan