harry potter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
135
heey alemaal, ik speel een spel genaamd: harry potter en de gevangenen van azkaban.
ik heb naar de codes gezocht , en ik wil graag god mode, maar dan moet je iets met de bestanden doen, maar dat snap ik niet helemaal.
zou iemand mij misschien kunnen helpen en dit beter aan mij uitlegggen of misschien filmpje opsturen hoe het moet ofzo:thumb:
 
Het lijkt duidelijke info op die site. De vraag is dan, waar het voor jou niet duidelijk is in die uitleg.


Je moet een bestandje gaan aanpassen in de map van Harry Potter. Handig om daarvóór een kopie van het originele bestandje ergens te hebben. Je moet dus een kopie maken van defuser.ini en die kopie in een andere map (of op diskette of USB-stick enz) plaatsen, zodat je de toestand eventueel altijd weer in de oude situatie terug kunt brengen. (je plaatst bij problemen dan immers de kopie van het originele defuser.ini gewoon weer terug in zijn oorspronkelijke map)

In de info wordt aangegeven waar je dat bestandje kunt vinden op je PC. Wellicht moet je aangeven dat je alle verborgen bestanden en mappen en ook alle uitvoeringsbestanden wilt zien. (bij Extra - Map opties - Weergave)

Daarna ga je in de map waar defuser.ini eigenlijk stond dit originele bestandje openen met bijv. het tekstprogramma kladblok. Je brengt in dat bestandje daar de wijzigingen in aan zo als in de info aangeven. Gewoon God op de juiste plaats typen. Maar niet meer of minder dan dat en op de juiste plaats in de tekst.

Daarna dus het spel starten en op komma drukken.

Succes!
 
God Mode
Use a text editor to edit the "defuser.ini" file in the "\ea games\harry potter and the prisoner of azkaban(tm)\system\" directory. Go to "Comma=" entry near the bottom of the file. Add the word "God" so that it now reads "Comma=God". Start the game and press [Comma] and you will never lose life. You have to press that key anytime you start a new challenge or activity.

Vertaling
Gebruik een tekstverwerker (bijv. kladblok) om het bestand "defuser.ini" te wijzigen.

Pad van het bestand: \EA Games\Harry Potter & The Prisoner of Azkaban\System

Scroll naar "Comma=" (ergens onderaan).
Voeg hier "God" aan toe, zodat het "Comma=God" word.
Sla de wijzigingen op.

Start nu het spel op en druk op het komma-teken, nu ben je onsterfelijk.
Je moet het komma-teken iedere keer indrukken als je aan een nieuwe Challenge of activiteit start.

Veel plezier ermee! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan