".. has stopped working" na een Windows Installer Package

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpElec

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2013
Beste allemaal,

Ik krijg een hele vreemde fout, ik zal het zo gedetailleerd mogelijk proberen uit te leggen.

Ik heb een applicatie gemaakt in VS 2010 die op mijn eigen pc goed draait. Hier heb ik vervolgens een Setup van gemaakt zodat hij op een andere PC gezet kan worden. De Setup loopt goed, ik krijg een short cut op m'n desktop en de gewenste applicatiefolder, maar als ik hem wil starten geeft hij aan dat de applicatie "has stopped working", zonder verdere uitleg. Dit krijg ik bij alle PC's waarop ik het probeer. Als ik gewoon de .exe kopieer en op een andere pc zet, werkt het wel. Toch wil ik graag de Setup.
Er zitten twee Dll's in het project, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft.
Iemand een idee wat hier aan te doen is?

Bedankt!

worden de dll's ook gekoppierd als je de setup gebruikt?
worden de dll's in je programma als een fixed path gezet of naar de root van de app gekoppiered bij het builden
zitten alle benodigdheden in de setup?

gr,
Maxim

Zijn de PC's waar het fout gaat en de PC waar je alleen de .exe op zet 1 en dezelfde PC?

Het gaat inderdaad om dezelfde pc, hierop heb ik eerder de setup gebruikt en daarna gewoon de exe.

Ik moet het beter uitleggen: Ik open nu de exe vanaf een stick, waarop ik de debug-folder heb staan. Hierin staan dus ook de dll's.
Bij de setup maakte hij dus een applicatie-folder aan, hierin kwamen de .exe en Dll's te staan en een snelkoppeling naar de Desktop. Hij gaf de fout op zowel de exe als de snelkoppeling.

Niet alle benodigdheden stonden er in inderdaad... Stom van me. Configuratiefile niet meegenomen.

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan