Hauppauge WinTV-PVR-150MCE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakeman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
hey mensen

ik wil een tv kaart gaan kopen een Hauppauge WinTV-PVR-150MCE of een Hauppauge WinTV-PVR-150 (liefst Hauppauge WinTV-PVR-150MCE omadat ik hier ook mijn oude v8 camera op aan kan sluiten)

maar de Hauppauge WinTV-PVR-150MCE is voor windows media center dus nu vraag ik me af of ik die kaart zal kopen en windows media center instaleren. of gewoon de mce versie en op windows xp instaleren wie weet raad?

ik begrijp je vraag niet echt, maar ik zal proberen hem toch goed te beantwoorden.

als ik jou was zal ik zowiezo windows xp media center edition 2005 installeren! Mediacenter vervangt zover ik weet geen betere software, het geeft je totale vrijheid om je live tv te pauzeren, terug te spoelen, op te nemen etc etc (zie feature list windows MCE).

daar in tegen kan je er ook voor kiezen om bij windows xp te blijven en een tvcard tuner software te installeeren, dus geen MCE gebeuren. Hiermee zijn de mogelijkheden echter beperkt, en zover ik heb gehoord is er niet echt een programmatje wat tussen de anderen uitblinkt wat echt goed is. Maarja dat zijn slechts meningen.

Trouwens je steld een vergelijking tussen 2 dezelfde producten.

Succes

maar kan ik met de hauppage kaart de mce versie ook mij v8 camera aansluiten sony v8 ccd-tr75e ?

Snakeman zei:
maar kan ik met de hauppage kaart de mce versie ook mij v8 camera aansluiten sony v8 ccd-tr75e ?
geen idee, als ik jou was zal ik eens een winkel bezoeken die deze kaart verkoopt. Of contact opnemen met Hauppauge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan