Hcc E-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
274
Ik heb een beetje problemen met me e-mail van hcc.
Ik heb daar adsl zo'n 3 maanden geleden van genomen en dat bevalt allemaal best, maar ik kan veel mail niet ontvangen. Ik gebruik oulook. Ik heb geen spamfilter en ik gebruik wel norton sytemworks met firewall.

Ik probeerde vervolgens eens een ander mailprogramma "Incredimail" maar die doet het ook niet.

Mijn vraag is bij username wat typ ik in
1. me username waarmee ik ook inbel(me router inbeld)
2. ik heb nog een username een normale.

Ik heb de username en pasword nog niet geprobeerd van me router, omdat het me niet echt waarschijnlijk leek.

Alvast bedankt
 
EXTRA

mail van hcc kan ik ontvangen en nog van andere adressen. Maar sommige mensen komen er niet doorheen.
Als ik bij micr. Outlook accountinstellingen testen doet zegt hij bij elke stap "voltooid".
 
Onvang je helemaal geen mail op je HCC account of ontvang je soms wel en soms niet mail op je HCC account?

Ik had gezien dat hcc ook webmail ondersteund heb je dat al eens geprobeerd?

Het kan zijn dat er een foutmelding van de host voor je e-mail komt die je niet kunt zien in outlook. Probeer eens het volgende.
- Ga naar Start
- Kies voor Uitvoeren
- Typ in telnet pop.hccnet.nl 110 <enter>
- Als je win2000/xp hebt krijg je een dosbox en anders een venster maar dit maakt niets uit (alleen bij de dosbox kun je soms dubbele letters krijgen dit moet je gewoon negeren alsof er niets aan de hand is)
- Typ in user gebruikersnaam <enter>
- Typ in pass wachtwoord <enter>
- Wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord kloppen kun je verder anders wordt je sessie gesloten.
- Typ in list om te zien hoeveel mailtjes er nog op je wachten.

De groeten,
Mark
 
-

Ik kan geen verbinding maken via TELNET. dus ik weet dat het niet goed zit met me user/pw, maar hoe kan het dan dat ik sommige mailtjes(van hcc en van bjivoorbeeld shoolbank.nl) wel krijg en dat ik wel zelf kan versturen?????
 
email

Ik heb getracht een email-alias aan te maken van HCC.
Maar het probleem is dat ik nu helemaal geen inbox meer ontvang.
Hoe los ik dat nu weer op?
Gerard
 
@Gerard63,

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2003, dus niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan